رييس شورای شهر اصفهان گفت: راه اداره و تامين منابع مالی شهر صرفا اخذ عوارض و بهای خدمات نيست بلکه با ورود بخش خصوصی می توان با کيفيت و بازدهی بيشتری نسبت به توسعه شهر اقدام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان؛ رضا امینی اظهار کرد:دفتر امور سرمایه گذاری و مشارکت های بخش خصوصی شهرداری اصفهان، بر اساس سیاست هایی که طی ماه های گذشته اتخاذ کرده، مصمم است که برای سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در شهر اصفهان جاذبه ایجاد کند.

وی ادامه داد: راه اداره و تامین منابع مالی شهر صرفا اخذ عوارض و بهای خدمات نیست بلکه با ورود بخش خصوصی می توان هزینه های بالاسری را کاهش داد و با کیفیت و بازدهی بیشتری نسبت به توسعه شهر اقدام کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامهبا اشاره به دعوت شهرداری اصفهان ازمعاون وزیر امور اقتصادی و دارائی و رییس کلسازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، گفت:اصفهان ظرفیت های سرمایه گذاری فراوانی به ویژه در حوزه گردشگری دارد؛ همچنین بافت تاریخی و میراث فرهنگی اصفهان از یک طرف و تنوع آب و هوایی آن از طرف دیگر، مجموع عواملی است که منجر به سفر معاون وزیر به اصفهان شد.

امینی با بیان این که شهرداری اصفهان در حوزه سرمایه گذاری پیشتاز است، گفت: تلاش می کنیم که در امر سرمایه گذاری خارجی تعدادی از سرمایه گذاران و شرکت های خارجی را از کشورهای دیگر و البته با در نظر گرفتن چارچوب قانونی و شرعی کشور به اصفهان دعوت کنیم تا جایگاه بین المللی و شئونات شهر اصفهان در این زمینه رعایت شود.

وی با اشاره به فضای پساتحریم در کشور گفت: باید ضمن حفظ تعادل و چارچوب های منطقی و ارزشی کشور تلاش کنیم که منافع کشورمان را از طریق حضور بخش خصوصی تامین کنیم و در کنار سفر هیات های خارجی به ایران ما هم به کشورهای دیگر سفر و استعدادهای درونی شهر را برای آن ها تبیین کنیم تا در نهایت این رفت و آمدها به رونق اقتصادی کشور کمک کند.

رییس شورای شهر اصفهان در پایان با اشاره به همایش بین المللی خارجی که دی ماه در اصفهان برگزار می شود، اظهار کرد: این همایش زمینه خوبی برای تغییر فضای عمومی کشورهای اروپایی و معرفی واقعیت های کشور و شهر اصفهان است.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.