تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در حالی فردا به مصاف میزبانش تیم شهرداری اردبیل می رود که آبی پوشان بندرعباسی برای خروج از بحران چاره ای جز کسب پیروزی و ۳ امتیاز ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، آخرین پیروزی آبی پوشان آلومینیوم در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال به روز ۲۵ شهریور و پیروزی ۲ بر صفر مقابل فولاد یزد در چارچوب هفته ششم بر می گردد.

پس از آن تیم آلومینیوم در ۶ مسابقه گذشته طعم پیروزی را نچشید تا یکی از تیم های فانوس به دست جدول رده بندی لقب بگیرد.

البته مشکلات مالی باشگاه و عملی نشدن وعده های مسئولان برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی از مهمترین دلایل کسب نتایج ضعیف تیم آلومینیوم در هفته های گذشته بوده است مشکلاتی که باعث شد تا داوود حقدوست سرمربی تیم آلومینیوم پس از پایان رقابتهای هفته دهم از سمت خود کناره گیری کند و عباس سرخاب سکاندار جدید این تیم شود.

اما ناکامی آبی پوشان با حضور سرخاب هم به پایان نرسید و این تیم با کسب ۲ تساوی در دو بازی گذشته به مکان پانزدهم جدول رده بندی سقوط کرد.

با این شرایط شاگردان عباس سرخاب در حالی فردا در چارچوب هفته سیزدهم به مصاف تیم شهرداری اردبیل می روند که پس از ۴۹ روز به دنبال ثبت سومین پیروزی فصل خود و خروج از بحران هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.