برنامه «خانه مهر» با تغییرات صورت گرفته از 15 آبان از شبکه جام جم پخش می‌شود.

علیرضا نادری تهیه کننده «خانه مهر» در خصوص تغییرات این برنامه زمان پخش آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خانه مهر اولین برنامه سازمان صدا و سیما است که به صورت فول hd پخش می‌شود، پخش برنامه «خانه مهر» با تغییرات صورت گرفته از 15 آبان ساعت 8:30 الی 9:30 صبح،‌ هر روز هفته خواهد بود. البته پیش تولید این برنامه از یک ماه و نیم پیش آغاز شده بود.

وی اظهار داشت: برای اولین بار اتوبوسی را تجهیز کرده‌ایم برای کار آشپزی که به تمام استان‌های ایران سفر می‌کند قصد داریم به جای حضور بهترین آشپزهای کشور در هر برنامه از حضور افرادی مانند مادران، مادر بزرگ‌ها و ... استفاده می‌کنیم و نحوه پختن هر غذایی را با سبک و سیاق همان فرد و شهر سکونتش ارائه دهیم، این اتوبوس در واقع یک آشپزخانه متحرک است.

وی افزود: مورد بعدی گرفتن تصاویری هوایی از هر استانی است که در آن حضور پیدا می‌کنیم، به طور کامل کیفیت ساخت برنامه بسیار تغییر کرده است، ما سعی داریم طوری این تغییرات را اعمال کنیم که در جهت بهبود و پیشرفت برنامه بوده و در خور مخاطب باشد.

نادری عنوان کرد: مجریان این برنامه دکتر نظری و خانم سجادی هستند و تیتراژ «خانه مهر» همان تیتراژ قبلی است اما با تصاویر جدید.

وی در مورد ساعت پخش «خانه مهر» بیان کرد: با توجه به مخاطبان خارج از کشور که شامل 16 کشورند و شبکه‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم یعنی جام جم ساعت پخش برنامه طوری طراحی و برنامه‌ریزی شده که متناسب با کشورهای قاره‌های دیگر باشد.

تهیه کننده «خانه مهر» تصریح کرد: تا کنون بازخورد مخاطبان نسبت به برنامه خوب بوده است، «خانه مهر» برنامه با سابقه 16-17 سال است که بینندگان مخصوص به خود را دارد، ما در این برنامه ویژگی‌ها و داشته‌های میهن را نشان داده و مردم هم به آن‌ها علاقه‌مند بوده‌اند. آن‌ها حس می‌کنند که «خانه مهر» خانه خودشان است، تلاش‌ ما راضی نگه داشتن مخاطبان است، به همین دلیل در انتخاب تصاویر ارائه شده بسیار دقیق بوده‌ایم زیرا قصد داریم مردم تماشاگر تصاویر بسیار خوب و مناسب باشند.

وی تاکید کرد: تصاویری که ما از کشورمان در «خانه مهر» ارائه می‌کنیم تصاویری متفاوت است، ما در ایران زیبا زندگی می‌کنیم، در بسیاری مواقع تصور ما از خارج از کشور شاید به شکل‌ دیگری باشد، اما باید توجه کنیم که فضای امن، زیبا و در خور مردم ایران است که بسیاری آرزوی حضور در آن را دارند، ما در این برنامه مزیت‌های کشور را نشان می‌دهیم، کشوری که در آن آزادانه زندگی می‌کنیم «خانه مهر» با نمایش تصاویر منحصر به فرد بیان می‌کند که دربرخی مواقع کشورهای دیگر تصاویری از کشور ما را نشان می‌دهند که بی‌انصافی بوده است، در کل با دیدن این برنامه تماشاگران بایدهایی را که باید بدانند را درک می‌کنند.

نادری عنوان کرد: تمام کسانی که در برنامه حضور دارند مانند کارشناسان با فیلترینگ استاندارد شبکه‌ها حرکت می‌کنند یعنی برای حضور افراد در برنامه برنامه‌ریزی‌های مناسبی داریم.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته بینندگان برای آشپزی باید طرز تهیه و مواد لازم را یادداشت می‌کردند اما برای اولین بار در یک شبکه اسلامی این امکان هست که با استفاده از qr کد از یک هفته قبل، اتفاقات هفته آینده را دیده و در جریان آن قرار بگیرند، به علاوه ما اپلیکیشن‌ موبایل داریم که در آن تصویر لوگوی برنامه دیده شده و  امکان دانلود برنامه وجود دارد همچنین امکان دانلود مجلات و کتب الکترونیک در رابطه با مسائل ملموس،‌ طرح سوالات و ارائه راهکارها و دانلود آن ها وجود خواهد داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار