نقش کلیدی تونل‌‌سازی در توسعه جوامع بشری

معاون فنی و عمران شهرداری تهران از تبادل دانش تونل‌سازی در سطح ملی و منطقه‌‌ای در دومین کنفرانس تونل ایران خبر داد.

نقش کلیدی تونل‌‌سازی در توسعه جوامع بشریعلیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: دومین کنفرانس منطقه‌ای و یازدهمین کنفرانس تونل ایران با هدف تبادل دانش تونل‌سازی در سطح ملی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

 وی افزود: این کنفرانس به همت انجمن تونل ایران ، با هماهنگی انجمن بین‌المللی تونل ، مشارکت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و سازمان مهندسی و عمران شهرتهران در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به زمینه‌سازی برای تبادل دانش تونل‌سازی در سطح ملی تاکید کرد: محورهایی مانند تحقیق و توسعه، شناسایی و طراحی و فناوری‌های ساخت و بهره‌برداری از تونل‌ها برای توسعه جوامع بشری در این نشست علمی پیگیری می‌شود.

جاوید ادامه داد: برپایی کارگاه‌های آموزشی، ارائه مقالات، بازدید از پروژه‌های تونل‌سازی و همچنین برگزاری نمایشگاهی با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی حال در صنعت تونل‌سازی، از برنامه‌های پیش‌بینی شده در کنفرانس 4 روزه است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نیرو و دانشگاه‌های تهران و علم و صنعت و امیرکبیر از دیگر مشارکت‌کنندگان در این کنفرانس منطقه‌ای هستند، بیان کرد: دومین کنفرانس منطقه‌ای و یازدهمین کنفرانس تونل ایران، یازدهم تا چهاردهم آبان ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار