تنیسور ملی پوش کشورمان گفت: به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت از حضور در مسابقات تنیس محروم هستم.

امیر سوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضورش در مسابقات تنیس بیان کرد: با توجه به قانون جدیدی که در مسابقات تنیس گذاشته شده است به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت نمی توانم در هیچ رقابتی شرکت کنم.

وی ادامه داد: در لیگ برتر نیز تیم ارتش وجود دارد و اگر امسال نیز تشکیل شود شرایط گذراندن خدمت سربازی را در این تیم خواهم داشت.

بازیکن ملی پوش کشورمان در خصوص احتمال لغو لیگ برتر تنیس گفت: من در جریان لیگ برتر نیستم و هنوز هیچ صحبتی از طرف باشگاه‌ها با من نشده است. در دوره قبل در تیم تنیس گاز تهران بودم و امیدوارم در صورت برگزاری لیگ برتر بتوانم در تیم ارتش به کشورم خدمت کنم.

خوشبختانه در این ورزش تیمی است تا بازیکنان ملی بتوانند در آن خدمت خود را بگذرانند.

وی در خصوص حضورش در تیم ملی بیان کرد: با این شرایط آمادگی حضور در تیم ملی را ندارم.پس از مسابقات دیویس کاپ اتفاقاتی پیش آمد که من را از تیم ملی دور کرد و در حال حاضر تنها می‌توانم با آموزش تنیس درآمدزایی کنم. بهتر است که فعلا از تیم ملی دور باشم و مسئولین فدراسیون در این زمینه باید پاسخگو باشند.

سوری در پایان خاط نشان کرد: امیدوارم بتوانم با حضور در تیم‌های نظامی در لیگ برتر بازی کنم و بار دیگر به سطح اول تنیس ایران بازگردم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار