مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران گفت: این سوء مدیریتی‌ها و تعریف نشدن درست جایگاه‌ها باعث اختلافات بین کی‌روش و اسدی شده است.

////////////////////////// سوء مدیریت ها عاقبت این بی‌احترامی‌ها/وزارت ورزش خودش را با اسدی مطرح می‌کندواعظ آشتیانی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: وقتی جایگاه‌ها مشخص نباشد عاقبت همین می‌شود که دبیرکل می‌گوید چرا فلان بازیکن به تیم ملی دعوت نمی‌شود و سرمربی می‌گوید فلان دبیر با ارتباط به اینجا رسیده است! این سوء مدیریتی که در فوتبال حاکم شده به نفع فوتبال نیست، هردو فرد ورودشان ورود درستی نبوده است و تا اینجایی که از اخبار شنیده‌ایم شروع‌کننده اسدی بوده، به اعتقاد من اسدی باید شأن و جایگاهش را حفظ کند و اگر قرار است به لحاظ فنی اتفاقی بیفتد باید کمیته فنی ایجاد شود و در آن هم پیشنهاد داده شود که کدام بازیکن می‌تواند مفید باشد ولی تصمیم نهایی با سرمربی است.

وی اضافه کرد: این کشمکش‌ها تبعات خودش را دارد و باید بداند در چه جایگاهی است و باید کمک به اتحاد تیم ملی داشته باشد.

وی اظهار داشت: این رفتارها نمی‌تواند رفتارهای خوبی باشد، وزارت ورزش خودش را با اسدی مطرح می‌کند و اسدی باید مدیریت خودش را در مسئولیت لحاظ کند و بهانه دست کسی ندهد و ما هم در قضاوت نباید یک طرفه به قاضی برویم، باید تحلیل نشود چه کسانی به این مسائل دامن می‌زنند و چه کسانی از این اختلاف بهره‌مندی می‌کنند، که این فقط وفقط هوشیاری فدارسیون را می‌طلبد و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که روزی که کی‌روش از فوتبال ما رفت، جامعه فوتبال دنیا قضاوت خوبی نسبت به ایران و فوتبال ایران داشته باشد و اگر خدایی نکرده رفتار بدی داشته باشیم جامعه فوتبال هم قضاوت خوبی نخواهند کرد و فوتبال ما دچار چالش می‌شود و اذهان عمومی تغییر می‌کند و نباید بی‌گدار به آب بزنیم که کی‌روش به سمت مظلومیت برود چون جو جامعه در حال حاضر به نفع کی‌روش است، برای این که مردم را همگام کنیم نیازمند نگاه عالمانه و هوشمندانه است و نباید با این برخوردها به بی‌اخلاقی برویم.

واعظ آشتیانی بیان کرد: آنچه که از شواهد مشخص است وزارت ورزش و جوانان به واسطه اسدی می‌خواهد نقطه نظرات خود را اعمال کند. من دفاعی از هیچ کدام از طرفین دعوا نمی‌کنم بلکه می‌خواهم بگویم که این اتفاقات پیش‌آمده تبعات دیگری در آینده به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تصریح کرد: به هر حال باید به گونه‌ای رفتار کنیم که روزی کی‌روش از فوتبال ما رفت، جامعه فوتبال دنیا قضاوت خوبی نسبت به ایران و فوتبال ایران داشته باشند. اگر خدایی نکرده رفتار بدی داشته باشیم جامعه فوتبال هم قضاوت خوبی نخواهد داشت و فوتبال ما دچار چالش می‌شود و اذهان عمومی تغییر می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال نباید بی‌گدار به آب بزنیم که کی‌روش مظلوم‌نمایی کند. در حال حاضر جو جامعه به سمت کی‌روش است اما برای درک عمومی با مسائل باید نگاه عالمانه و هوشمندانه داشته باشیم. امیدوارم از این به بعد شاهد چنین بیانه‌هایی نباشیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
کی روش بمان و مدیریت را به این بی سوادها و باند بازها بیاموز .درود بر غیرت و شرف کی روش
آخرین اخبار