کفاشیان پس از امضای تفاهم نامه همکاری بین دو فدراسیون فوتبال ایران و نروژ در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنها بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی کفاشیان بعد از نشست خبری در مورد امضای تفاهم‌نامه با رئیس فدراسیون فوتبال نروژ در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره رفتار سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: طبق قراردادی که با کی روش داریم، به وی تذکر داده و فردا نشستی را با کی روش برگزار خواهم کرد و از او می خواهم تا دیگر به حاشیه نپردازد و تمام تمرکزش را بر روی فعالیتهای تیم ملی بگذارد. به او تذکر داده ایم و خواسته ایم تا بدون هماهنگی با روابط عمومی مصاحبه ای را انجام ندهد.

وی درمورد صدور بیانیه های اخیر گفت: این مسئله از رسانه‌ها شروع شد و باید برای رفع این موضوع تلاش کنیم تا دیگر ادامه دار نباشد. نباید بین سرمربی تیم ملی و دبیر فدراسیون بحثی بوجود آید . همانطور که در بالا به آن اشاره کرده ام؛ طبق قرارداد به کارلوس کی‌روش تذکر کتبی دادیم که بدون هماهنگی مصاحبه نکند و فقط در مورد تیم ملی صحبت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در فدراسیون فوتبال هر فردی به وظیفه خود عمل می کند. هم اکنون تیم های ما در شرایط اعزام وجود دارند و برنامه های مسابقاتی آنها را پیگیری می کنیم.

وی در مورد صحبت‌های کی‌روش که گفته رحمتی به دلیل مسائل شخصیتی به تیم ملی دعوت نمی‌شود، گفت: این نظر خودش است، از او سوال کنید.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار