بازیکن سابق تنیس روی میز تیم ملی کشورمان معتقد است در چند سال گذشته زیر ساخت‌های پینگ پنگ کشور از بین رفته است.

میدیا لطف الله نسبی ملی پوش سابق تنیس روی میز کشورمان که در دو، سه سال است از تیم ملی دور مانده در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری انتخابات و احتمال بازگشت به تیم ملی گفت: تمام هدف من بازگشت به تیم ملی است و این تغییراتی که قرار است اتفاق بیافتد در من انگیزه ایجاد کرده است تا دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.
 
خوشحالم که اتفاقاتی در پیش است تا دوباره هرکسی نتواند با ایجاد رابطه راهی تیم ملی شود، در گذشته هر کس که آشنای خودشان بود می‌توانست راهی تیم ملی شود به ویژه در زمان زارع‌پور.
 
وی در خصوص عملکرد فدراسیون‌ها از زمانی که وی در تیم ملی نبوده گفت: به هیچ وجه خوب نبوده و من معتقدم که فدراسیون نابود شده است، در این زمان 6،7 ساله تمام زیر ساخت‌های تنیس روی میز نابوده شده است به طور مثال نوشاد را نگاه کنید چقدر در رنکینگ جهانی افت داشته است همه این‌ها به دلیل مدیریت ناصحیح است.
 
لطف الله نسبی در خصوص این که چقدر به پس از انتخابات امیدوار است گفت: هفتاد، هشتاد درصد کاندیدا‌ها که من دیدم پینگ پنگی بودند و مطمعن هستم در آینده شایسته سالاری جای رابطه را می‌گیرد.
 
البته لازم است بگویم من نسبت به سعادتمند شناختی ندارم و معتقدم هیچ کس نمی‌تواند در 6 ماه کاری انجام دهد.
 
وی در  انتها گفت: در حال حاضر مسابقات دسته برتر را برای انتخابی تیم  ملی در پیش داریم و به طور منظم تمریناتم را پیگیری می‌کنم و تا جائیکه توان دارم تلاش می‌کنم  تا به تیم ملی برگردم.
 
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.