سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازگشت بیرانوند به لیست 18 نفره نفت تشخیص منصوریان است اما این دروازه‌بان مشکلی برای تمرین با نفتی ها ندارد.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص توقف تیم فوتبال نفت مقابل استقلال خوزستان گفت: به هر حال 2تیم دیدار نزدیکی را پشت سر گذاشته‌اند و اگر نفت از فرصت‌های خود بهتر استفاده می‌کرد کسب پیروزی امکان‌پذیر بود.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در خصوص لیست بلند مصدومان این تیم گفت: سید جلال حسینی را بین هفت تا 10روز در اختیار نداریم. وضعیت علیرضا عزتی، عباس بوغدار، کارلوس سانتوس و نیز برای حضور در دیدار جام حذفی مقابل پدیده فردا و با تشخیص کادر پزشکی تیم مشخص می‌شود. اگر آن‌ها صلاح بدانند احتمال دارد برخی از نظرات مصدوم نفت در این دیدار به میدان روند.

ایرانیان در مورد زمان بازگشت علیرضا بیرانوند به فهرست 18نفره نفتی‌ها گفت: این موضوع به تشخیص علیرضا منصوریان بستگی دارد و هر زمانی که سرمربی تیم تصمیم بگیرد بیرانوند به لیست 18نفره بازمی‌گردد. به هرحال مشکل بیرانوند حل شده و دروازه‌بان ما در حال حاضر با تمرین می‌کنند.

وی افزود: البته وحیدشیخ ویسی در این مدت درون دروازه نفت عملکرد قابل قبولی داشته و کادر فنی از وی رضایت کامل دارند.

ایرانیان در مورد مسائل مالی تیم نفت گفت: باشگاه نفت درصدد است با حل مشکلات مالی بازیکنان تمرکز آن‌ها را برای ادامه مسابقات افزایش دهد. مدیریت باشگاه تلاش خود را انجام می‌دهد و باید اندکی صبور بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار