معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ریگان گفت: با توجه به اینکه روز 13 آبان روز دانش آموز است باید تلاش شود تا مسئولیت اجرا و برگزاری راهپیمایی در این روز را به دانش آموزان واگذار کرد.

واگذاری مسئولیت اجرا و برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان به دانش آموزانبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمد رحیمی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ریگان در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله 13ابان با اشاره بر اهمیت حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی تاکید کرد و خواستار حضور تمامی اقشار مختلف مردم شهرستان اعم از مسئولان نهاد ها و ارگان ها ، کارمندان ، کسبه و بازاریان ،بویژه دانش آموزان و دانشجویان در این روز شد و از آحاد مردم جهت شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد .

وی گفت: تمامی دستگاهای اجرایی شهرستان جهت باشکوه بر گزار شدن راهپیمایی 13 آبان مشارکتی جدی خواهند داشت .

معاون سیاسی اجتماعی فرماندارریگان تصریح کرد: یوم الله 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کشور انتخاب شده که اگر بخواهیم راه و روش امام حسین(ع) را ادامه دهیم باید به احیای حق توجه داشته باشیم چرا که این کار بالاترین جهاد است.

رحیمی گفت: تمامی مشکلات جهان اسلام ریشه در مشکلاتی دارد که کشورهایی مانند اسرائیل و آمریکا برای جهان اسلام به وجود آورند و مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه که همراه با دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشوربرگزار می‌شود، به جهانیان اعلام می‌کنند که ظلم‌ها و خیانت‌های آمریکا و اسرائیل به جهان اسلام فراموش شدنی نیست.

در ادامه مدیر حوزه علمیه براداران شهرستان ریگان گفت: در این روز باید شعارهای استکبار ستیز سرداده شود وایادی استکبار را محکوم کنیم .

غلامرضا ابراهیم ابادی افزود: باید شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل در این راهپیمایی رساتر داده شود .

در این جلسه مقرر شد راهپیمایی 13ابان در این شهرستان از مسجد ابوالفضل (ع)تا مسجد جامع برگزار شود.

همچنین مراسم راهپیمایی در بخش گنبکی نیز برگزار خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: مسئولیت ، 13 آبان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.