رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در حال حاضر تمامی محورها و جده‌های مواصلاتی استان اردبیل که بسته شده بود بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ حجت فتاحی افزود: به دنبال بارش برف و لغزندگی جاده‌ها از شب گذشته برخی محورهای مواصلاتی در استان اردبیل مسدود شده بود که با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی و تلاش نیروهای راهداری این محورها برف‌روبی و بازگشایی شد.

وی افزود: در شب گذشته و در برخی ساعات به دلیل بارش برف تنها در محورهای خلخال به پونل و خلخال به اسالم با مشکلاتی در تردد و عبور و مرور خودروها بر اثر مسدود شدن جاده مواجه بودیم که بلافاصله این مسیرها توسط راهداران بازگشایی و نمک‌پاشی شد و در حال حاضر مشکل خاصی در تردد از این دو محور نیز وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به بارش برف در گردنه سائین بیان کرد: در این محور نیز که با بارش برف و برخی مشکلات در این حوزه برای تردد وسایل نقلیه مواجه بودیم با برفروبی‌ها و اقدامات در این حوزه این مسیر نیز بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در آن جریان دارد.

فتاحی با توصیه‌هایی به رانندگان وسایل نقلیه در سطح جاده‌های استان اردبیل تصریح کرد:‌ باید رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و توجه به جلو در مواقع یخبندان به عنوان 3 اصل مهم و اساسی مورد توجه رانندگان قرار گیرد تا بتوانیم شاهد کاهش حوادث و سوانح رانندگی در محورهای استان باشیم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.