چند بازیگر و یک مجری تلویزیونی بعد از بازی دربی به سرمربی آبی پوشان توهین کردند و از همین رو علی ضیا در خصوص مسئله در صفحه اجتماعی خود سخن گفت.

عذرخواهی ضیا از مظلومی و هواداران استقلالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از بازی دربی و تساوی سرخابی‌ها از سوی علی ضیا مجری تلویزیونی و چند بازیگر فیلمی منتشر شده است که در این فیلم سرمربی تیم فوتبال استقلال مورد توهین قرار گرفته است و این مسئله باعث ناراحتی میلیون‌ها هوادار شد و هواداران آبی پوش در صفحه‌های اجتماعی خود نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند.  

از طرفی دیگر علی ضیا مجری تلویزیونی نیز در صفحه اجتماعی خود نوشته است، امیدوارم همه دوستان حالتان خوب باشد تا حالا در هیچ موضوعی و به هیچ کسی و هیچ وقت بی ادبی نکردم، اتفاقی که در بازی افتاد از هیجان زیاد بود و البته که کار اشتباهی هم بود.
 
با آقای مظلومی حرف می‌زنم و امروز می‌بینمشون و تمام تلاشم را می‌کنم از دلشون در بیاورم و از همه طرفدارهای تیم استقلال هم خیلی معذرت می خواهم که ناراحتشون کردم و بهشون می گم واقعا تا چند روز پیش اصلا همچین شعاری را نشنیده بودم و بلدم نبودم و من هم شروع نکردم و از بد دلی هم نگفتم فقط می‌خواهم منو ببخشید چون برام خیلی مهم هستید و محترم، ممنونم از مهربونی و بزرگواریتان.
 


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار