سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان گفت:‌ملی پوشان نوجوان برای مسابقات جهانی 2016 مالزی آماده می‌شوند.

محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان مهر 95 در کشور مالزی برگزار خواهد شد و به همین جهت تیم ملی را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: دومین اردوی آماده سازی تیم ملی از جمعه 8 آبان در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شده این تمرینات سه هفته طول خواهد کشید.
 
برخواه در ادامه گفت:‌این اردوها مقطعی خواهد بود و بین آنها 20- 30 روز استراحت خواهیم داشت تا ملی پوشان به مرخصی بروند نزدیک مسابقات جهانی این اردوها پیوسته خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: اولین مرحله از این اردوها نیز اواخر شهریور سال جاری در تهران آغاز شد و اوایل  مهر به پایان رسید.
 
برخواه یاد آور شد: چند سالی از مسابقات جهانی دور بودیم به طبع این عامل باعث شده است که نوجوانان در این رده کار نکنند و تمریناتی نداشته باشند با این تفاصیل باید روی این رده کار زیاد کرد نوجوانان کشورمان مانند سایر رده‌های وزنه برداری از پتانسیل خوبی برخوردارند و نیاز به زمان دارند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در رقابت‌های 2015 حضور نداشتیم و در المپیک 2014 نیز دو نفر اعزام شدند که مقام نیاوردند ولی برای مسابقات آسیایی که بعد از رقابت‌های جهانی مالزی است به  امید خدا حضور خواهیم داشت.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار