مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: بيش از۲۰ پروژه عمرانی زيربنايی شامل خط انتقال آب، خريد لوله های گاز، احداث ساختمان های آتش نشانی و اداری و زيرسازی و آسفالتدر نواحی صنعتی قزوین اجرا می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛عبدالقهار ناصحی با اشاره به پروژه‌های عمرانی قزوین عنوان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۹۰ ميليارد ريال در حال اجر است به طوري كه برخی از آنها با پيشرفت بیش از۸۰ درصد روبرو است.


وی افزود: عمليات اجرايی فاز سوم شبكه گازرسانی به شهرک صنعتی كاسپين، آبياری قطره ای شهرک صنعتی حكيميه، شبكه گاز شهرك خرمدشت، تامین منابع آب نواحی صنعتی نيكويه و طارم، احداث چاه آب در ناحيه صنعتی طارم با اعتباری بالغ بر۴۰ ميليارد ريال نیز به پايان رسيده است.

ناصحی تصريح كرد: ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از مهمترین وظایف شرکت شهرک های صنعتی استان است و براساس نیاز و برنامه های عملياتی مصوب شهرك های صنعتی كشور، پروژه های عمرانی عملیاتی می شود.

وی گفت: استان قزوین از موقعیت ویژه‌ای در حوزه صنعت برخوردار است و رویکرد ما نیز توزیع متوازن امکانات در همه مناطق است تا زمینه اشتغال عادلانه در استان فراهم شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.