استاندار خراسان رضوی گفت: در راهپیمایی یوم الله 13 آبان حضوری چشمگیر و گسترده خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در جلسه شورای اداری استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی، اظهار داشت: این روز نماد استکبار ستیزی ملت ایران است .

وی با اشاره به نامگذاری یوم الله 13 آبان به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، افزود: استکبار ستیزی همواره در متن انقلاب اسلامی ایران قرار دارد.
استاندار خراسان رضوی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، موج آزادی خواهی و استقلال طلبی در دنیا به راه افتاد و ملت های مظلوم و ستمدیده دنیا با تاسی از کشور ما، جمهوری اسلامی را الگوی خود قرار دادند.

رشیدیان اظهار کرد: از این رو دشمنان انقلاب، همواره سعی در به زانو در آوردن نظام اسلامی ایران را داشته اند که رهبری های امام راحل (ره)، منویات رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی) و بصیرت و همراهی مردم، توطئه های آنان را خنثی کرده است.

وی به تغییر رویکرد دشمن از جنگ سخت به اقتصادی و فرهنگی، اشاره کرد و بر ضرورت ارتقای آمادگی ها در حوزه پدافند غیر عامل تاکید و تصریح کرد: طرح جامع پدافند غیر عامل استان تدوین شده که باید در روند اجرایی شدن آن سرعت بخشید.

رشیدیان گفت: در این قالب همواره باید برای مقابله باخطرات و تهدیدات احتمالی که دور از ذهن هم نیست؛ آماده باشیم.

استاندار خراسان رضوی ُافزود: برگزاری مانورهای اداره کل پدافند غیر عامل استانداری، نشست های تخصصی و ارتقای سطح آموزشی دست اندر کاران و عموم جامعه نسبت به این موضوع، باید مورد توجه قرار داشته باشد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.