اولویت های پژوهشی بهزیستی در سال 94 جهت اعلام امادگی پژوهشگران و محققین زنجانی اعلام گردید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معصومه کاظمی گفت: از کلیه پژوهشگران و محققین شامل اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و دانشجویان مقطع دکتری دعوت می گردد در طرح های پژوهشی بهزیستی شرکت نمایند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان زنجان افزود: 6 آیتم از فعالیت های بهزیستی که می تواند در خدمات رسانی این اداره کل راه گشا باشد جهت اولویت های پژوهشی سالجاری اعلام گردیده است.

وی "بررسی اثربخشی درمان های غیر دارویی در پیشگیری از عود اعتیاد در شهرستان زنجان" را اولین اولویت پژوهشی عنوان و اظهار کرد:" بررسی افزایش طلاق در اقشار مختلف طی 2 سال اخیر در شهرستان زنجان" اولویت دوم پژوهش این اداره کل است.

وی" بررسی چالش های فراروی توانمندسازی مددجویان در زمینه اشتغال در شهرستان زنجان"، " ارزشیابی برنامه های توانبخشی مبتنی بر جامعه در استان زنجان" و " بررسی وضعیت موجود مناسب سازی محیط فیزیکی و مبلمان شهری در شهرستان زنجان" را سه اولویت دیگر پژوهش در سال 94 معرفی نمود.

کاظمی" ارزشیابی برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی معاونت پیشگیری در شهرستان زنجان" را ششمین اولویت پژوهشی معرفی نمود و از علاقمندان خواست بر اساس شرایط اعلام گردیده و با تکمیل فرم کوتاه و ارسال به آدرس پست الکترونیکی amouzesh_behzisty_zn@yahoo.com اعلام آمادگی نمایند.

وی تصریح کرد: مجری باید از اشخاص حقیقی و حقوقی مراکز و موسسات علمی و پژوهشی معتبر باشد و حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد خواهد بود.

وی آخرین مهلت ارسال و تکمیل فرم پژوهشرا تا 30 آبانماه سالجاری عنوان کردو از علاقمندان خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس آموزش و پژوهش این اداره کل تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.