معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: دستگاه های اجرایی باید هر چه سریعتر نسبت به برآورد خسارت های سیل در استان ایلام در بخش های مختلف اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ایلام؛ اسماعیل نجار در نشست ستاد بحران استان ایلام با بیان اینکه برآورد گزارش مربوط به خسارت سیل به هیات دولت منعکس می شود، اعلام کرد: این برآورد باید به منظور تسریع در فرآیند جبران خسارت ها و اختصاص اعتبارهای لازم بسرعت انجام شود.
نجار اضافه کرد: نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز باید پیگیری های لازم به منظور سرعت بخشی به روند کار در هیات دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی را انجام دهند تا مسیر تصویب و تامین اعتبار به سرعت طی شود.

وی افزود: تا زمان تصویب و تامین اعتبار در هیات دولت، 100 میلیارد ریال بصورت تنخواه برای رفع نیازهای ضروری در اختیار استان ایلام قرار داده شده است.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران اظهار کرد: آب شرب، پمپ های کشاورزی، راه ها و جاده های مواصلاتی، پل ها، روستاها و تمیز کردن شهر از گل و لای و مصالح ساختمانی از جمله مواردی است که بازسازی آنها تحت پوشش ستاد بحران است و اعتبارهای مورد نیاز این بخش ها پس از تصویب هیات دولت پرداخت می شود.

نجار تاکید کرد: اولویت اصلی در شهر ایلام، ایمن سازی است و باید تمام چاله ها و نقاط پرخطر و در معرض آسیب شهر بسرعت بازسازی و یا علامت گذاری شود تا از آسیب جانی شهروندان جلوگیری شود.
 
 
 
انتهای پیام/گ
برچسب ها: ایلام ، تسریع ، برآورد ، خسارت ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.