حضور گسترده و باشکوه مردم در استقبال از دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران موضوع اصلی این جشنواره عکس است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان   با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره اعلام کرد: عکاسان باید حداکثر 10 قطعه عکس را بصورت دیجیتال با رزولیشن حداقلDPI300 و فرمت JPG   با کیفیت مناسب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنندو همچنین عکس ها میتواند دوربین حرفه‌ای و یا غیرحرفه‌ای ،دوربین تلفن همراه و تبلت گرفته شود.

 کارخایی ادامه داد: عکسها باید با مشخصات کامل عکاس و محل عکس‌برداری تا 30 آبان‌ماه به آدرس ایمیل SEMNSN@FARHANG.GOV.IRیا به صورت لوح فشرده به ادرس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال گردد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان همچنین از برگزاری مسابقه انتخاب بهترین شعار در استقبال از رئیس جمهور به عنوان " شرح شوق" خبر داد و افزود: این مسابقه نیز همزمان با سفر پر خیر و برکت کاروان تدبیر و امید به استان سمنان برگزار می‌شود.

کارخایی با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه اظهار کرد: باید شعارها به صورت مکتوب و یا به صورت پیامک ارسال شود. ضمنا باید شعارهای ارسالی توسط خود فرد نوشته شده باشد.

ویبا بیان اینکه شعارها باید کوتاه و گویا باشد تصریح کرد: شعارها باید به شماره پیامک 50002039 ارسال گردد.

مدیر کل استانداری استان سمنان گفت : قرار است کلیه شعارها در مجموعه ای منتشر و از برگزیدگان با اهدای جوایز ارزنده تقدیر شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.