رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به مبلغ مورد نیاز، گفت: اعتبار لازم از محل استانی و یا ملی برای تکمیل و افتتاح 9 مصلای در حال ساخت این استان تامین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این 9 مصلا در شهرهای مختلف استان در حال ساخت بوده و پس از گذشت سه سال از آغاز عملیات اجرایی آنها هنوز به دلیل کمبود اعتبار تکمیل و افتتاح نشده اند.

وی بیان کرد: در صورت تامین اعتبار لازم پیش بینی می شود که این 9 مصلا تا پایان امسال به بهره برداری برسند.

پناهی اظهار کرد: از آنجا که شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد همچون شوراهای سیاست گذاری سایر استان های کشور ردیف بودجه ای خاصی در اختیار ندارد تاکنون نتوانسته اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و افتتاح این 9 مصلای در حال ساخت را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه 15 مراسم سیاسی، عبادی نماز جمعه در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، عنوان کرد: ارتباط و تعامل مدیران اجرایی و ائمه جمعه این استان با یکدیگر مطلوب و رضایت بخش است.

پناهی ابراز داشت: ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد دغدغه مسائل نظام و انقلاب را داشته و انعکاس دهنده مشکلات مردم این استان به گوش مدیران استانی و ملی هستند.

وی افزود: از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود نظرها، پیشنهادها و انتقادهای سازنده ائمه جمعه این استان در زمینه پیشبرد بهتر امور، رفع مشکلات و کمک به توسعه و پیشرفت استان را بکار گرفته و استفاده بهینه ای از آنها کنند.

پناهی به نزدیک بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد اقدام به روشنگری های لازم در زمینه انتخابات پیش رو می کنند و هیچگونه مداخله، طرفداری و یا موضع گیری نخواهند داشت.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نیز حضور داشت. 


انتهای پیام /ی
برچسب ها: اعتبار ، مصلا ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.