برند فرانسوی لوازم آرایشی و بهداشتی سِفورا (Sephora) در حال برنامه ریزی برای سال آینده جهت گشایش فروشگاه‌های متعدد در جمهوری اسلامی بوده تا هم خود را به اولین عمده فروش لوازم آرایش اروپایی در ایران تبدیل کند و هم وسایل جلوه‌گری و خودنمایی را هرچه بیشتر در دسترس دختران و زنان این مرز و بوم قرار دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برند فرانسوی لوازم آرایشی و بهداشتی سِفورا (Sephora) در حال برنامه ریزی برای سال آینده جهت گشایش فروشگاه‌های متعدد در جمهوری اسلامی بوده تا هم خود را به اولین عمده فروش لوازم آرایش اروپایی در ایران تبدیل کند و هم وسایل جلوه‌گری و خودنمایی را هرچه بیشتر در دسترس دختران و زنان این مرز و بوم قرار دهد.
 
 
خبرگزاری رویترز (reuters) ضمن اعلام این خبر، توافق هسته‌ای را مایه خیر برای سرمایه گذاری چنین شرکت‌هایی در ایران تعبیر کرد و نوشت:‌ "(شرکت) سِفورا درحال نهایی کردن مذاکرات با شریک ایرانی خودش است. گفت‌وگوها با توزیع کننده‌ها بسیار پیشرفت کرده است."
 
 
رویتز به نقل از یک منبع دخیل در قضیه نوشت: "این شرکت قصد دارد حدود 7 بوتیک در ایران افتتاح کند. کمپانی مادر LVMH و برند سفورا از اظهار نظر در این باره خودداری کرده‌اند. ایران بازار بسیار خوبی برای محصولات زیبایی است."
 
 
متاسفانه با افزایش روزافزون استفاده از لوازم آرایشی و زیبایی در ایران، هر روز بر شدت گرفتن درجه جلوه‌گری و خودنمایی عده‌ای از جوانان عزیز کشورمان که مسحور ظاهر فریبنده استفاده از این محصولات شده‌اند، افزوده می‌شود.
 
 

 
 
رضا میرعمادی یکی از توزیع کنندگانی که به این امر دامن می‌زند در گفت‌وگو با رویترز گفت:‌ "ما تخمین می‌زنیم که خانم‌های ایرانی، صرف نظر از سطح درآمدشان، تقریبا یک سوم از عایدی خود را برای محصولات زیبایی خرج کنند!"
 
 
منابع آرایشی! به رویترز گفتند: "چندین مدیر از شرکت مادر LVMH سفرهایی در دو ماه اخیر میلادی به ایران داشته و روسای دیگر شرکت‌های آرایشی بهداشتی نیز خود را برای حضور در ایران برای ارزیابی فرصت‌های سرمایه گذاری آماده می‌کنند."
 
 
تحلیلگران تخمین زده‌اند که ایران بیش از 3 میلیون فرد ثروتمند دارد که خریداران اصلی و دائمی کالاهای لوکس و گران‌قیمت هستند. اما بسیاری از برندها لوکس اروپایی اعلام کرده‌اند که تا زمان مشخص شدن تکلیف تحریم‌ها صبر خواهند کرد.
 
 
در کمال تاسف ایران با جمعیتی حدود 80 میلیون نفر، دومین بازار بزرگ مصرف لوازم آرایشی بهداشتی در خاورمیانه بعد از عربستان سعودی می‌باشد. محصولاتی که روزبه‌روز حیا و عفت دختران را بیشتر به حاشیه سایه و خط چشم می‌برد.



 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.



منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار