بازیکن تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان در جریان مسابقه این تیم با راه آهن به شدت مصدوم شد.

تبریزی به بازی با پرسپولیس می‌رسد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان که از ساعت 15:30 به مصاف تیم فوتبال راه اهن تهران رفته بود در پایان با گل‌های کاوه رضایی (2)، مرتضی تبریزی و اکبر صادقی توانست شاگردان مهدی تار‌تار را از پیش رو بردارند. اما نکته حائز اهمیت این بازی مصدومیت مرتضی تبریزی زننده گل سوم بود.

تبریزی که از دقیقه 66 بازی به جای دانیال اسماعیل‌فر وارد زمین بازی شد در دقیقه 69 گل سوم سبزپوشان اصفهانی را وارد دروازه راه اهن کند. اما تبریزی پس از این گل با بازیکن راه اهن برخورد شدیدی داشت و در دقیقه 70 جای خود را به رضا شکاری داد.

امیرحسین شریفیان‌پور پزشک تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان در خصوص مصدومیت تبریزی به خبرنگار ما گفت: تبریزی در برخورد با بازیکن راه اهن دچار مصدومیت شد و کادر فنی به خاطر اینکه نمی‌خواستند مصدومیت این بازیکن جدی شود وی را از بازی خارج کردند.پس از بررسی وضعیت وی مشخص شد مصدومیت این بازیکن جدی نیست و میتواند تیمش را در بازی با پرسپولیس همراهی کند.گفتنی است بیش از این مهرداد قنبری و محمد نژادمهدی به دلیل مصدومیت بازی‌های اینده تیمشان را از دست داده بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، فوتسال ، تبریزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار