سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان گفت: هدف ما رسیدن یک ثبات تیمی است که با گذشت زمان ایجاد خواهد شد.

جبار قوچان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه دیدار سخت تیم ثامن‌الحجج خراسان با تیم بانک سرمایه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر گفت: دیدار سختی پیش رو خواهیم داشت. در سه بازی سخت پس از شهرداری ارومیه حالا باید به مصاف بانک سرمایه برویم و دیدار بعدی ما هم با تیم پیکان خواهد بود.

وی ادامه داد: متاسفانه قرعه لیگ برای ما خیلی بد پیش آمد و به همین دلیل کار سختی در ابتدا خواهیم داشت. البته این را هم نباید فراموش کرد که بازی مقابل این تیم‌ها تجربه تیم را بالا برده و چالش‌های خوبی برای ما خواهد بود. به همین دلیل باید این فرصت‌ها را هم مغتنم بشماریم.

قوچان‌نژاد با بیان این مطلب که هدف تیم ثامن الحجج خراسان در دیدار با بانک سرمایه ، ارائه بازی خوب است گفت: متاسفانه ما هنوز به هماهنگی و ثبات کافی نرسیده‌ام. در حال حاضر با جذب یکی دو بازیکن جدید در تلاشیم رفته رفته به ثبات تیمی برسیم.

سرمربی تیم ثامن درباره پیوستن مجدد محمد جواد معنوی نژاد به تیم پیکان گفت: متاسفانه برخی بی برنامگی‌ها سبب شد این اتفاق رخ دهد. این بازیکن با تیم ما تمرین کرده بود و ما فکر می‌کردیم معنوی‌نژاد را در طول فصل در اختیار خواهیم داشت هرچند از ابتدا هم گفته بودیم بر مبنای قانون عمل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: با تمام این تفاسیر فعلا کاری از ما ساخته نیست و باید با جایگزین کردن بازیکنان تلاش کنیم به مرور تیم بهتری شویم. خوشبختانه در این دوهفته توانسته‌ایم نقاط ضعف و قوت تیممان را تا حدود زیادی شناسایی کنیم. این شناخت سبب شده تا حد ممکن درصدد پوشش مشکلات تیم باشیم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار