فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" استان فارس از توقيف 19دستگاه خودرو با بيش از 10 ميليون ريال خلافی در مهر ماه94 در آن شهرستان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "مهرداد مشوق" گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با خودروهای متخلف در شهرستان کازرون تعداد 19دستگاه انواع خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال در یک ماه گذشته متوقف شدند.

وی ادامه داد: برابر قانون در صورتی كه مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالك خودرو اعلام می كند و چنانچه ظرف مدت یك ماه از تاریخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نكند، خودروی مورد نظر توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان کازرون به آن دسته از رانندگانی که از مبالغ خلافی خود بی اطلاع هستند خاطرنشان کرد: شماره پیامک 1101202020 تدبیری از سوی پلیس جهت گرفتن خلافی به صورت کلی در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است که می تواند کمک خیلی خوبی برای رانندگان در کسب اطلاع از مبلغ کلی خلافی خودروی خود باشد.

"سرهنگ مشوق" با تاکید بر اینكه پلیس در اجرای قانون با متخلفان مدارا نخواهد کرد، از رانندگان وسایل نقلیه خواست تا با اجرای قوانین سهم خود را در تامین امنیت و آرامش جامعه ایفا کرده و با رعایت آن الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.