ریییس فدراسیون تیراندازی گفت: فدراسیون جهانی تیراندازی با حذف سهمیه المپیک از مسابقات اسیایی کویت به تیراندازان کشورها شوکی بزرگ وارد کرده است.

هاشمی: فدراسیون جهانی شوکی بزرگی به تیراندازی وارد کرد
مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه ‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دلایل تقسیم فدراسیون جهانی برای حذف امتیاز سهمیه المپیک از مسابقات اسیایی کویت بیان کرد :مسابقات اسیایی کویت در زمان تعیین شده برگزارمی‌شود از سوی فدراسیون جهانی امتیاز کسب سهمیه المپیک در این رقابت‌ها لغو شد.

وی افزود :فدراسیون جهانی و دلیل متعددی برای این تصمیم اعلام کرده است البته از گذشته اختلافاتی بین فدراسیون جهانی و فدراسیون تیراندازی کویت وجود داشت که عوامل دیگر مزیدبر علت شد.

رییس فدراسیون درباره علت تصمیم گیری فدراسیون جهانی در قبال این موضوع گفت:از مهم ترین علت ان ویزا ندادن کویت به نماینده فدراسیون جهانی در این رقابت‌ها که یک شخص اسراییلی بوده است.

وی ادامه داد:علاوه‌بر این دولت کویت در انتخابات کمیته المپیک دخالت داشته است و این کمیته اکنون در حالت تعلیق است و این عوامل دو علل عمده فدراسیون جهانی برای اتخاذ این تصمیم بود.

هاشمی افزود:اکنون فدراسیون جهانی دو کشور را برای مسابقات سهمیه المپیک انتخاب کرد اما زمان و مکان دقیق ان هنوز مشخص نشد و فدراسیون‌های جهانی در جلسه هیات اجرایی که در کویت برگزار می کند زمان برگزاری این مسابقات را اعلام خواهد کرد .

وی گفت:با وجود اینکه ملی‌پوشان تیراندازان خودشان را برای کسب سهمیه المپیک اماده کرده بودند اما خللی در اعزام تیرندازان بوجود نخواهد امد و در مسابقات قهرمانی اسیا شرکت می‌کنند.

وی در پایان گفت:این تصمیم فدراسیون جهانی شوکی بزرگ برای تیراندازی بود که تنها چند روز مانده به اغاز مسابقات اسیایی اعلام شد. با این حال حذف سهمیه المپیک از رقابت‌های اسیایی از کیفیت ان کم نمی‌کند چرا که رقابت‌ها برای قهرمانی اسیا است و بهترین تیراندازان در ان حضور دارند.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار