2 تیم فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس پایتخت پس از تساوی در شهرآورد، هیچ تغییری در جدول پیدا نکردند.

جایگاه ثابت سرخابی‌ها در جدول پس از شهرآوردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهرآورد 81 پایتخت در حالی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید که این نتیجه هیچ تغییری را برای 2 تیم در جدول رده بندی اعمال نکرد.
 
شاگردان مظلومی با این تساوی 22 امتیازی شدند و هم اکنون در صدر جدول قرار دارند، اما این صدرنشینی با پیروزی استقلال خوزستان می تواند به رده دومی تنزل پیدا کند.
 
از سویی دیگر نیز سرخ پوشان می توانستند با پیروزی در شهرآورد پایتخت 17 امتیازی شوند و تا رده پنجم جدول بالا بیایند، اما با تساوی در دقیقه 95 این اتفاق رخ نداد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کسب 15 امتیاز به طور موقت در رده ششم جدول قرار گرفتند و امکان آن نیز وجود دارد که با پیگیری دیگردیدارهای هفته یازدهم این تیم به رده یازدهم جدول سقوط کند.
 
دیگر نکته تساوی 2 تیم پایتخت نشین کشورمان در شهرآورد هشتاد و یکم، تساوی جذاب این 2 تیم بود تا مانند شهرآوردهای خسته کننده چند سال گذشته نباشد.
 
2 تیم با تساوی در دربی 81 با روحیه بالاتری گام به جام حذفی می‌گذارند و میتواند این نوید را داد تا دیدارهای جذاب تری را از 2 تیم در دربی‌های آینده شاهد باشیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: شهرآورد ، پرسپولیس ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار