دونده‌ی نونهال کشور پس از کسب مقام اول در مسابقات کشوری از هدفش برای رسیدن به المپیک می‌گوید.

محبی: برای کسب سهمیه‌ی المپیک تلاش می‌کنم

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مریم محبی، دونده رده نونهالان کشور، پس از کسب مقام اول در مسابقات برترین‌های نونهالان کشور، در مورد سطح مسابقات گفت: سطح مسابقات هر دوره نسبت به دوره پیش بهتر می‌شود. همان امکاناتی که برای لیگ بزرگسالان وجود دارد، برای ما هم فراهم بود. داور زمین و تاخیر نداشتن در آغاز مسابقه، همه چیز خوب بود.

وی افزود: کادر جدید فدراسیون خیلی بهتر از کادر قبلی است و تا به حال تمام امکانات را برای ما فراهم کرده‌اند.

محبی در مورد سابقه ورزشی خود گفت: از سوم دبستان وارد این ورزش شدم. درمسابقه‌ای که برای انتخابی منطقه در مدرسه برگزار شد شرکت کردم و  از آنجا به مسابقات استان راه پیدا کردم. بعد از آن برای مسابقات کشوری تمرین کردم و در سطح کشوری مقام اول را به دست آوردم 2 مدال طلا در بخش طول و 100  حاصل آن مسابقه بود. در حال حاضر 26 مدال دارم که مهمترین آنها مربوط به رتبه سوم در لیگ بزرگسالان درسال 93 بود.

وی در مورد مقامی که در این مسابقه کسب کرد گفت: در سه دوره‌ای که در لیگ نونهالان برگزارشد نفر اول شدم که در آخر به نتیجه‌ی مقام اول لیگ نونهالان در رشته‌ی 400 متر رسیدم.

دونده رده نونهالان کشور در پایان، ضمن تشکر از زحمات خانواده و مربی‌اش گفت: دوست دارم این ورزش را ادامه بدهم، در مرحله اول به کسب مقام‌های برتر در ایران، آسیا و در آخر المپیک فکر می‌کنم. البته کسب مقام در المپیک اتفاقی است که سخت به دست می‌آید هدف هر ورزشکاری است که سهمیه المپیک بیگیرد. برای من هم همین که بتوانم در المپیک شرکت کنم، حتی اگر مقامی کسب نکنم، ارزشمند است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سهمیه ، المپیک ، نونهال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار