فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: توسعه فرهنگ ورزش ارزان‌ترین راه پیشگیری از اعتیاد است و این توسعه با همت مربیان ورزشی شکوفا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه ورزش شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: توسعه فرهنگ ورزش ارزان‌ترین راه پیشگیری از اعتیاد است و این توسعه با همت مربیان ورزشی شکوفا می شود چرا که هزاران ورزشکار یک مربی خوب تحویل جامعه نمی‌تواند بدهد ولی یک مربی دلسوز و عاشق ورزش هزاران ورزشکار و قهرمان می‌تواند تحویل کشور بدهد.

وی با اشاره به شعار ورزش دشمن اعتیاد است، گفت: ورزشکاران در خط مقدم جبهه مبارزه با مواد مخدر هستند چرا که ورزشکاران و قهرمانان هر جامعه ای سرمایه اجتماعی آن جامعه محسوب می‌شوند و اگر از این سرمایه‌ها حمایت شود جامعه در مسیر درست و پیشرفت قرار می‌گیرد و در غیر این صورت جامعه با مشکل روبه‌رو می‌شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه بیله‌سوار دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه ورزشی بوده اظهار کرد: حضور ورزشکارانی از این شهرستان در عرصه‌های ورزش ملی و جهانی شاهد این ادعا بوده و در 7 ماهه امسال یک هزار و 200 ورزشکار در شهرستان سازمان یافته‌اند.

حلیم توجه به ورزش روستایی را یکی دیگر از اولویت‌های مهم در شهرستان برشمرد و افزود: در زمینه احداث و توسعه سالن‌های ورزشی در مناطق روستایی باید همت جدی به کار گرفته شود و بخشداران با شناسایی ظرفیت‌های روستایی و مکان‌ها زمینه را برای احداث سالن‌های ورزشی در روستاها فراهم کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.