سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: خبرهایی که از قول من برای جدا شدن 3 بازیکن از اردو و تحویل لیست سه نفره انتشار داده اند را تکذیب می کنم.

محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این روزها خبرهایی مبنی بر جدایی سه بازیکن از تیم ملی و نام جایگزین های آنها می شنوم این در حالی است که من تا کنون و تا پایان بازیهای هفته پانزدهم صحبتی از این تغییرات نکرده ام، به دلیل کمبود زمان و همچنین مورد آزمایش قراردادن تمام بازیکنان به ناچار افراد مختلفی را با خود همراه می کنیم و از یک سو حضور کشاورز به عنوان یار باتجربه برایمان غنیمت است اما نمی دانم برخی رسانه ها چطور با صلاحدید خود و به اسم من نام بازیکنان را اعلام می کنند و این در حالیست که هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام.

امکان مصدومیت یا حضور ضعیف بازیکنان در این بازی آخر که باعث تغییر در لیست شود وجود دارد به همین دلیل لیستی 18 نفره در اختیار کمیته فوتسال قرارداده ام اما هیچ کس از این تغییرات باخبر نیست.

وی افزود: برای حضور در گرند پریکس که تنها می تواند جایگزین بازیهای تدارکاتی نداشته به منظور هماهنگی بیشتر بازیکنان باشد، بامداد دوشنبه ساعت 4 صبح سفر خود را آغاز می کنیم، گمان نمی کنم قبل از سفر به برزیل قراردادی امضا شود.

ناظم الشریعه در خصوص امضا قرارداد گفت: قرار بود صبح یکشنبه عازم تهران شوم و با حضور مسوولان و اعضا قرارداد مربیگری تیم ملی را امضا کنیم تا فعالیتمان جنبه ای رسمی به خود گیرد اما تاخیر در ساعت پرواز باعث شد تا عصر یکشنبه به تهران بیایم و تا رسیدنم امکان آنجام کارهای مربوط به قرارداد وجود ندارد، به این ترتیب گمان نمی کنم قبل از عزیمت به برزیل قراردادی امضا شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار