امروز صبح مهمترین پرونده اقتصادی کشور در حالی آغاز شد که از ورود برخی رسانه‌ها به این دادگاه علنی جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ صبح امروز چهارمین جلسه دادگاه متهم نفتی (ب. ز) در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

البته قاضی صلواتی در حالی دادگاه را به صورت علنی آغاز کرد که بسیاری از خبرنگاران رسانه‌های مختلف مانند، ایلنا، شرق، ایران و باشگاه خبرنگاران جوان پشت درب دادگاه اجازه ورود به جلسه رسیدگی را پیدا نکردند.

در پوشش خبری مهمترین پرونده اقتصادی کشور رسانه‌ها دست چین شدند+ عکس

دست چین شدن خبرنگاران در "دادگاه علنی" جای سوال دارد که هنوز مسئولان قضایی به آن پاسخ نداده‌اند و خبرنگاران نیز پشت درب‌های بسته نشسته اند تا پایان جلسه دادگاه.

گفتنی است، در اولین جلسه دادگاه نیز چنین مشکلی به وجود آمد که مسئولان دادگاه به خبرنگاران اعلام کردند: شلوغی جلسه دادگاه دلیل جلوگیری از ورود آنان شده است.

شایان ذکر است، چند روز پیش کوهپایه زاده وکیل متهم نفتی از دادگاه خواسته بود تا جلسه ارائه دفاع موکلش همچون جلسات قرائت کیفرخواست به صورت علنی و با حضور رسانه‌های مختلف برگزار شود.

کوهپایه‌زاده وکیل متهم نفتی در خصوص ورود انتخاب گزینشی برخی خبرنگاران به جلسه دادگاه امروز تصریح کرد: در جریان این مورد نیستم و امیدوارم فضا برای همه‌ی رسانه‌ها با هر سطح فکری به گونه‌ای محیا شود که واقعیت آشکار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
آخه بابک زنجانی رو دنیا میشناسه
دیگه ب ز چیه
شما هم مسخره کردین
آخرین اخبار