آسمان تهران امروز نیمه ابری و در پاره ای نقاط ابری و در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف گاهی وزش باد خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس خروجي آخرين داده هاي هواشناسي سامانه مستقر بر روي كشور در سه روز آينده همچنان بطور متناوب در كشور فعال مي باشد .

روز شنبه از شدت فعاليت اين سامانه در غرب كشور كاسته شده ولي فعاليت آن در سواحل شمالي، شمال شرق، شمال غرب، مركز ، جنوب غرب و برخي نقاط جنوب به صورت بارش باران، گاهي رعدوبرق،وزش باد و در نقاط سردسير بارش برف ادامه خواهد داشت .

 روز يكشنبه سامانه بارشي با عبور از جنوب غرب در مناطق شمال شرق،سواحل شمالي ، شمال غرب، مركز، برخي نقاط شرق و جنوب شرق به فعاليت خود ادامه مي دهد.

در روز دوشنبه به طور موقت در نواحي مركزي از فعاليت سامانه كاسته شده اما همچنان در ساير نقاط كشور، بجز جنوب شرق شرايط براي بارش مهيا مي باشد.

لازم به ذكر است از بعدازظهر شنبه با تقويت پرفشار سطح زمين و جريانهاي شمالي، در روزهاي يكشنبه و دوشنبه كاهش محسوس دما در اكثر مناطق كشور پيش بيني مي شود كه كاهش دما در نيمه شمالي كشور طي اين مدت حدود 7 5 تا درجه و در شمال شرق كشور حدود 8 تا 15 درجه سانتيگراد برآورد مي شود و يكشنبه در ارتفاعات البرز و ارتفاعات شمال شرق كشور كولاك برف دور از انتظار نمي باشد. 
درياي خزر از شنبه بعدازظهر و يكشنبه مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز نیمه ابری و در پاره ای نقاط ابری و در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف گاهی وزش باد خواهیم داشت.

فردا آسمان تهران نیمه ابری تا ابری و در پاره نقاط بارش باران گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

در همین راستا آسمان استان البرز امروز ابری و در پاره ای نقاط ابری و در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف گاهی با وزش باد خواهیم داشت.

فردا آسمان استان البرز نیمه ابری تا ابری و در پاره ای نقاط بارش باران گاهی وزش باد در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

پیشینه و کمینه دمای هوای تهران به ترتیب 18 و 11 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار