امام جمعه موقت کرمان به آلوده بودن دست آل سعود در جنایاتی از جمله فاجعه منا و یمن اشاره کرد و گفت: عربستان با این همه جنایت بازهم خود را خادم اسلام و مسلمین می داند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام صباحی در جمع مردم نمازگزار ، با گرامیداشت یوم ا... 13 آبان و تبیین وقایع این روز ، از ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی رحمت ا... علیه تجلیل کرد و افزود :باید میراث ارزشمند امام راحل رحمت ا... علیه با همان شفافیت و خلوص و به وسیله پیروان راستینش حفظ شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اقدام دولت عربستان در صدور حکم اعدام برای آیت ا... نمر، این عالم را شمع جمع شیعیان مظلوم عربستان خواند و افزود: آل سعود به بهانه های واهی حکم اعدام آیت ا... نمر را صادر کرده که امیدواریم به رغم آنکه کارهای به دور از عقل از عربستان سرزده است ، در این زمینه بی عقلی نکند.

حجت الاسلام صباحی در خطبه های اول نماز هم با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی، به تبیین سفارشهای امام علی (ع) درباره تربیت فرزندان پرداخت و گفت: مولای متقیان نخستین و مهمترین کار در تربیت یک فرزند را آموزش قرآن کریم مطرح کردند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به قیام امام حسین علیه السلام، شهادت و آرمانهای سیدالشهدا را جهانی و همگانی و عامل این فراگیری را مجاهدتهای حضرت زینب سلام ا... علیها دانست و افزود: حضرت زینب ، قیام عاشورا را کامل کرد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.