رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که در جلسه ستاد بحران استان شرکت کرده در نشستی همراه با مسئولین آخرین وضعیت خسارات سیل را بررسی کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان معاون عمرانی استاندار ایلام گفت : حدود 30 کیلومتر از مسیرهای ارتباطی استان تخریب شده  و یا در حال تخریب شدن است . 

پولادی با اشاره به اینکه حدود 25 هزار خانوار در ایلام با تشکیل تامین آب شرب روبرو  هستند گفت : امکانات موجود جوابگوی مشکلات نیست .

 تخریب 210 فضای آموزشی در استان ، خسارت 70 درصدی به سیل بندها و وارد شدن آسیب های جدی به تصفیه خانه شهر ایلام از دیگر مباحث اصلی بود که در این نشست از سوی  مسئولان استان مطرح شد .

 شهردار ایلام هم گفت : 8 اکیپ 40 نفره در ایلام تشکیل شده و تا 48 ساعت آینده تمام فضای  شهر را از آثار سیلاب روز گذشته پاکسازی خواهند کرد . 

نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هم در این نشست گفت : دولت تمام تلاش  خود را به کار گرفته تا در کمترین زمان ممکن آسیب های وارد آمده در اثر سیل را کنترل کنند.

*پاکسازی شهر توسط نیروهای جهادی و ماشین آلات سپاه

در دو روز گذشته سپاه امیرالمومنین استان تمام توان خود را از ده گروه جهادی ، بسیجیان پایگاههای مقاومت و ماشین آلات سنگین برای پاکسازی نقاط خسارت دیده سیل بکار گرفته است.

بگفته شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه ایلام خدمات رسانی سپاه امیرالمومنین تا روزهای پایانی پاکسازی شهر ادامه دارد.

انتهای پیام/گ   
برچسب ها: خسارت ، ایلام ، سیل ، کارگروه ، تخریب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.