مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت قیمت تجهیزات پزشکی 30 درصد در کشور کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین صفوی در همایش روسا و کارشناسان تجهیزات پزشکی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد گفت: نیاز سنجی در زمینه تجهیزات پزشکی و توجه به کیفیت دستگاهها و نگهداری آنها از اقداماتی است که با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حال پیگیری است.

صفوی اذعان داشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وجود حجم کاری بسیار زیاد در حوزه تجهیزات پزشکی از نظر نیروی انسانی مورد نیاز با مشکلات بسیار مواجه است.

وی با بیان اینکه دریافت حق فنی معادل با فعالیت ها و اقداماتی که توسط کارشناسان تجهیزات پزشکی انجام می شود یک ضرورت است اضافه کرد: در مورد پیگیری این مطلب با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکاتبه هایی صورت گرفته است.

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ساماندهی و توزیع ملزومات پزشکی در کشور اظهار داشت: در حال حاضر 500 شرکت و موسسه تجهیزات پزشکی دارای مجوز و شناسنامه در کشور فعالیت دارند.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.