پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود از دربی سخن گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان جمشیدی در صفحه اجتماعی خود گفت: چقدر حسودی‌ می‌کنم به بازیکنان دربی امروز کسانی که پیراهن دو تیمی را می‌پوشند که از دوچرخه سواران و شاهین تا استقلال و پرسپولیس ریشه در  خاک ایران دارند. چقدر حسرت می‌خورم برای لحظات ناب حضور که با تمام هیجان و لذتش خاطره شدند. چقدر غمگین می‌شوم وقتی به رفته‌هامون فکر می‌کنم به هادی عزیز  دل، به  ناصر خان، به شیرزادگان بزرگ، به غلامحسین خان  مظلومی و...

کاش خدا اهل معامله بود و می‌شد داشته ای از زندگی‌ام رو بدم تا اجازه بده تنها لحظه‌ای لذت حضور دوباره در دربی را بچشم. اما افسوس افسوس که رفیق نه اهل معامله است و نه سرعت زندگی را کمی کم می‌کند. اما شکر که این لذت هنوز  هست و می‌توانیم دست کم سالی دو بار از ته دل هیجان زده شویم.

به بازیکنان دربی امروز حسودی‌ام می‌شود/ کاش می‌شد دوباره لذت حضور در دربی را بچشم

وی افزود: هر چند فوتبالمان کم ستاره شده و دیدن دربی هم مثل همه چیزهای دیگه زندگی، شبیه دوران کودکی قند تودلمان آب نمی‌کند.
جمشیدی افزود: با آرزوی دیدن یک مسابقه جذاب و سلامتی برای همه بازیکنان بعد از مسابقه و برد رنگ  محبوب هر کداممان که با نهایت احترام به استقلالی‌ها برای من تا ابد قرمزه دوستتان دارم.

پژمان

انتهای پیام/

برچسب ها: جمشیدی ، دربی ، سابق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار