مدیرعامل اسبق استقلال و پرسپولیس و همچنین سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در گفتگوی ویژه خبری امشب به بررسی هشتادویکمین دربی پایتخت پرداختند.

کف مدیریت برای باشگاه‌هایی چون پرسپولیس و استقلال ده ساله استبه گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع استقلال، پرسپولیس و دیگران در گفتگوی ویژه خبری امشب پنج‌شنبه 7 آبان ماه با حضور علی فتح‌الله زاده مدیر عمل اسبق استقلال، حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس و مظلومی سرمربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

** هر دو تیم استقلال و پرسپولیس به 3 امتیاز بازی فردا احتیاج دارند

در ابتدای این برنامه حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره این که آیا می‌شود نتیجه بازی فردا (هشتاد و یکمین دربی پایتخت) مساوی  درآید گفت: به نظر هر دو تیم  به 3 امتیاز احتیاج دارند چون استقلالی‌ها می‌خواهند در صدر بمانند و پرسپولیس نیز درصدد است جایگاه خود را حفظ کند بنابراین هیچ یک برای مساوی به میدان نخواهند رفت.

علی فتح‌الله زاده مدیرعامل اسبق استقلال نیز درباره این که آیا قرار است بازی فردا مساوی درآید و آیا مساوی درآمدن نتیجه ماجرای پشت پرده‌ای دارد یا خیر گفت: اگر امکانش بود بنده دوست داشتم که این اتفاق می‌افتاد چون حجم ضربه‌ای که به دو طرف اعم از بازیکن، هوادار و مربی وارد می‌شود بسیار سنگین است اما امکان چنین چیزی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد از فوتبال ایران نتیجه بازی را از قبل مشخص کرد گفت: هیچ‌چیزی نشد اما انسانیت اجازه این کار را نمی‌دهد.

حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق پرسپولیس نیز دراین‌باره گفت: این موضوع غیرممکن نیست و قبلاً نیز اتفاق افتاده است.

در بخش دیگری از این گفتگو علی فتح‌الله زاده مدیرعامل اسبق استقلال در پاسخ به این سؤال که بازی‌های دربی چقدر در ثبات مدیریت می‌تواند تأثیرگذار باشد گفت: بازی‌های دربی خیلی تأثیرگذار است، برخی از مدیران بالادستی ما چون در بدنه عملیاتی ورزش قرار ندارند و تجربه کافی نیز دراین‌باره ندارند با سکوها برای مدیرانشان تصمیم می‌گیرند.

وی ادامه داد: وقتی تیمی در شرایط پرسپولیس و استقلال می‌بازد هجمه سنگینی به آن وارد می‌شود و این هجمه‌ها است که به مدیر استرس وارد می‌کند و این استرس به سرمربی، بازیکن و سکوها منتقل می‌شود.

** حداقل کف مدیریت برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال ده ساله است

مدیرعامل اسبق استقلال همچنین تاکید کرد: حداقل کف مدیریت برای باشگاه‌های چون پرسپولیس و استقلال ده ساله است.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت نیز در ادامه برنامه طی گفتگوی زنده تلفنی پیرامون حادثه ایلام بیان کرد:ضمن پیگیری مسئولین محلی دولتی اقدامات لازم را پیرامون خسارت‌های به وجود آمده در ایلام انجام داده‌ایم.

** رئیس‌جمهور شخصاً در حال پیگیری حادثه تلخ ایلام است

وی با اشاره به این که برای کمک به آسیب دیدگان رئیس‌جمهور ضمن اظهار تأسف بر این حادثه شخصاً موضوع را پیگیری می‌کنند گفت: برای کمک فوری به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مأموریت داده ‌شده تا با استفاده از تمام امکانات اقدام به کمک‌رسانی کنند

سخنگوی دولت افزود: امیدوارم همه امکانات کشور در این راستا بسیج شوند لذا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هم نیز برای کمک‌های فوری و برآورد خسارت اعلام آمادگی می‌کند.

نوبخت با اشاره به این که مسئولین در کنار مردم همراه خواهند بود اظهار داشت: همه امکانات از همان لحظه وقوع حادثه در اختیار خسارت دیدگان قرار گرفته است.


** فردا بالای 70 هزار نفر تماشاگر خواهیم داشت

فتح‌الله زاده در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که چرا جمعیت تماشاگران در سال به سال کمتر می‌شود گفت: فردا بالای 70 هزار نفر تماشاگر خواهیم داشت

وی با اشاره به ترکیب منسجمی از فوتبال در بالادستی نداریم ادامه داد: فرهنگ‌سازی در این رابطه تخریب فوتبال است.

** استقلال از نظر تشکیلاتی منسجم تر از پرسپولیس است

مدیرعامل سابق استقلال با اشاره به این که باشگاه استقلال از نظر تشکلاتی منسجم تر از پرسپولیس بوده است خاطر نشان کرد: استقلال از ثبات مدیریتی بیشتری برخوردار است

پرویز مظلومی سرمربی استقلال نیز طی گفتگوی زنده تلفنی پیرامون بازی دربی گفت: ما به دنبال موفقیت هستیم تا بتوانیم امتیاز 3 را کسب کنیم.

** باشگاه استقلال پیرامون جاسم کرار تصمیماتی خواهد گرفت

وی با اشاره به این که این بازی حساس است و طرفداران هر دو تیم خواهان برد هستند افزود: باشگاه در رابطه با جاسم کرار تصمیماتی خواهد به طوری که قرار بود بعد از دربی طلب خود را دریافت کنند ولی صبر پایینی داشت.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه با اشاره به این که از بازیکنانم انتظار دارم تا تمام توانشان را به کار بگیرند و سبب رضایتمندی و خوشحالی طرفداران شوند گفت: پرسپولیس در رده هفتم جدول قرار دارد

وی با اشاره به این که در تمام بازی‌هایمان نشان دادیم که بهترین تیم بودیم ادامه داد: فقط دوست دارم بازیکنانمان به خوبی بازی کنند و سبب شادی و بازی ورزشی مطلوبی شوند و طبیعی است که ما در آخر بازی را ببریم

کاشانی در ادامه با اشاره به این که تماشاگران وظیفه نگاه کردن بازی و تشویق را دارند اظهار داشت: باید به فکر اسکان و فضای بهداشتی برای تماشاگران باشیم به طوری که در سال‌های پیش 200 میلیون خسارت به وجود آمد.

وی با اشاره به این که باید اتوبوس‌ها در شأن مردم باشند ادامه داد: باید به فکر تغذیه تماشاگران هم نیز باشیم و همه دست به دست هم دهیم تا امکانات را برای آن‌ها فراهم سازیم.

وی با تاکید بر این که امیدواریم هواداران فرهنگ اصیل خود را نشان دهند گفت: وظیفه یک مدیر تهیه امکانات ورزشی و غیر ورزشی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: گفتگو ، کاشانی ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار