از کاهش نرخ بلیت قطار در ایام کم‌تردد تا روزهای نه چندان خوب بازار اجاره در تهران در مهمترین اخبار اقتصادی طی 24 ساعت گذشته باشگاه خبرنگاران جوان.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی بطی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است:


مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: سالانه نزدیک 100 میلیارد تومان برای مسائل امنیتی فرودگاه‌ها هزینه می‌شود.


مدیرعامل راه‌آهن گفت: در قبال اعمال تخفیف‌هایی که در ایام کم‌تردد سال ارائه می‌دهند، به همان میزان افزایش قیمتی در ایام پرتردد سال داشته باشند.

////////////////


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به اینکه ایران با بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس صادرکننده بنزین شود گفت: ما مجوز ورود ١٠ میلیون لیتر بنزین را داریم.


امروز 7 آبان 94، سکه طرح قدیم و جدید در بازار با افزایشی 4 هزار تومانی به ترتیب به نرخ 952 و 954 هزار تومان به فروش می رسد.  


معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از مهم‎ترین کارهایی که در اولویت راهداری قرار دارد ارتقای سطح ایمنی جاده‎ها و شروع عملیات راهداری در استان‎های سردسیر است.

////////////////


روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از تشکیل جلسه‌ای با مقامات بانک مرکزی مبنی بر پرداخت مطالبات مردم توسط بانک صادرات خبر داده است.


گزارش‌ها حاکی از آن است که وضعیت بازار اجاره در تهران روزهای خوبی را سپری نمی‌کند به طوری که کاهش قیمت‌ها باعث رونق این بازار نداشته است.

////////////////


پژو 206 تیپ 2 در بازار به قیمت 31 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.


رئیس شهرک‌های صنعتی استان تهران از راه‌اندازی و فعال شدن چهار شهرک صنعتی جدید در استان تهران تا پایان سال‌جاری خبر داد.


معاون راه روستایی گفت: در نیمه اول سال بیش از 2 هزار و کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است که توانسته تأثیر بسزایی در رضایت‌مندی روستاییان بگذارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار