معاون راه روستایی گفت: در نیمه اول سال بیش از 2 هزار و کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است که توانسته تأثیر بسزایی در رضایت‌مندی روستاییان بگذارد.

آسفالت بیش از 2 هزار کیلومتر از راه های روستاییبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین میرشفیع معاون راه روستایی در نشست خبری پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته گفت: در نیمه اول سال بیش از 2 هزار و کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است که توانسته تأثیر بسزایی در رضایت‌مندی روستاییان به خصوص در روستاهای پرجمعیت بگذارد.

وی افزود: با توجه به آمار اعلام شده از سوی پزشک قانونی 12 درصد کاهش تلفات را در راه‎های روستایی داشته‎ایم و این کاهش تلفات در شش سال گذشته استمرار داشته و امیدواریم تا پایان امسال نیز ادامه پیدا کند و شاهد وقایع ناگوار نباشیم.

میرشفیع ادامه داد: با توجه به برنامه ششم توسعه باید برای انجام فعالیت‎ها اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت راه‎های روستایی و شرایط ایمنی راه‎ها جمع‌آوری کنیم و با چشم باز در مورد تخصیص منابع تصمیم‎گیری شود.

معاون راه روستایی گفت: در نیمه اول سال قیر تخصیص داده شده به این حوزه باعث شده با وجود محدودیت اعتباری بخش اعظمی از عملیات عمرانی را در سال 94 انجام دهیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار