پیشکسوت پرسپولیس تهران و کارشناس فوتبال گفت: پیش بینی بازی بسیار سخت است چون هر دو تیم در شرایط خوبی هستند، فقط امیدوارم هوا خوب باشد چون خیلی‌ها از شب قبل به ورزشگاه می‌آیند.

انصاریان: پیش بینی فوتبال یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است/ امیدوارم هوا خوب باشد
علی انصاریان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم، این را برای مصاحبه نمی‌گویم فقط واقعاً دوست دارم هم کسانی که با سختی به ورزشگاه می‌روند از دیدن بازی لذت ببرند و هم کسانی که از گیرنده‌های تلویزیونی وقت می‌گذارند این بازی را دنبال می‌کنند، شاهد بازی خوبی باشند و امیدوارم هوا هم خوب باشد تا هواداران هم به ورزشگاه بروند و از دیدن بازی لذت ببرند.

وی اضافه کرد: هر دو تیم بازی‌های هفته گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند و به لحاظ روحی شرایط خوبی دارند و آمادگی خوبی برای این بازی دارند و این کار را برای پیش بینی نتیجه سخت می‌کند.

وی در خصوص داور دربی اظهار داشت: یکی از بهترین داورهای ایرانی است و دربی‌های گذشته نشان داده‌ایم با داور ایرانی مشکلی نداریم چون وقتی داوران خارجی دربی را سوت می‌زدند بازی‌ها به جنجال کشیده می‌شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار