دایی:

به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم پرسپولیس برنده باشد

مربی تیم فوتبال صبا قم گفت: ما خودمون پرسپولیسی هستیم و به عنوان یک پرسپولیسی دوست داریم فاتح دربی پرسپولیس باشد.

به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم پرسپولیس برنده باشد
محمد دایی مربی تیم فوتبال صبا قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: روز گذشته بازی خوبی مقابل سایپا داشتیم اما محروم و مصدوم زیاد داشتیم و این کار را برای ما سخت کرده بود، نیمه اول نتوانستیم در حد انتظار ظاهر شویم اما نیمه دوم بهتر عمل کردیم البته ما هر بازی برای برد به میدان می‌رویم اما نتیجه مساوی با این شرایط نتیجه خوبی بود.

وی اضافه کرد: دست ما در انتخاب 11 مهره به قدری خالی است که روز گذشته یکی از بازیکنان ما از زیر سرم در آمده بوده و در بازی به میدان رفت و چون تیم ما کمی دیر بسته شده کمی با مشکل کمبود بازیکن بازی مواجه هستیم.

تیم‌های دیگر 23 بازیکن خوب دارند اما ما به سختی 11 بازیکن را برای یک بازی جمع می‌کنیم و حالا اگر قرار باشد مصدوم و محروم هم داشته باشیم که دیگر بیشتر از این با این مشکل مواجه خواهیم شد.

وی اظهار داشت: ما در نیم فصل بهزاد کریمی را که با تراکتور قرارداد دارد را می‌توانیم در اختیار بگیریم که دوران سربازی‌اش در تراکتور به پایان می‌رسد و در بزرگسالان هم جای خالی برای دو بازیکن داریم و در زیر 23 سال هم دستمان باز است.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار