فرماندار شهرستان "بوانات" استان فارس گفت: آرامش و آسايش مردم در سايه اقتدار نيروي انتظامي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ "محمد اسداللهی" آرامش و آسايش مردم را در سايه تلاش و زحمات کارکنان نيروي انتظامي و اقتدار پليس دانست و تصريح کرد: مردم بزرگترين پشتوانه نظام مقدس اسلامي هستند و حمايت مردم از اقدامات پليس و رعايت كردن قوانين و مقررات، موجب آرامش عمومي و افزايش احساس امنيت اجتماعي خواهد شد.
فرماندار شهرستان "بوانات" با بيان اينكه همه ادارات موظف به همکاري و تعامل راهبردي با نيروي انتظامي هستند، اظهار كرد: بايد تلاش جدي در کاهش آسيب ها داشته باشيم و اين امر با داشتن ارتباط فرهنگي واجتماعي نيروي انتظامي با آموزش وپرورش تحقق مي يابد. 
"اسداللهی" خاطر نشان کرد: رده اجتماعي نيروي انتظامي نقش سازنده و اثر پذيري در نهادينه کردن فرهنگ و رفتار مناسب با الگوهاي رفتاري را دارد و اين مهم باحضور کارشناسان انتظامي در جوامع هدف خصوصا در مدارس طي آگاه سازي ايجاد مي شود. 
وي با اشاره به اينکه احساس امنيت مهم تر از خود امنيت است تاکيد کرد: از آنجايي که امينت از نيازهاي اساسي و اوليه انسان ها در جامعه است نيروي انتظامي نقش حياتي در پيشرفت جامعه دارد و در سايه امنيت است که اقتصاد، آموزش و پرورش، هنر، صنعت و علم به شکوفائي مي رسد پس نيروي انتظامي بايد از اقتدار کامل برخودار باشد . 

در ابتداي اين مراسم فرمانده انتظامي شهرستان"بوانات" سرهنگ دوم "سید ابوالفضل مسعودی" برنامه ها و عملکرد پلیس اين شهرستان را كه امسال انجام شده و يا در حال انجام است تشريح كرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.