مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تجهیز 2 هزار و 78 باب مدرسه و یک هزار و 325 کلاس هوشمند از مهمترین اقدامات حوزه هوشمندسازی بوده که در سطح استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صابر سپهری در جلسه بررسی وضعیت هوشمندسازی مدارس استان اردبیل اظهار داشت: امروزه مهم‌ترین دغدغه نظام آموزشی و پرورشی یک کشور، ایجاد بستری مناسب برای رشد و تعالی سرمایه‌های فکری در جامعه اطلاعاتی و دانایی محور است.

وی گفت: مدارس هوشمند از جمله فضاهای موجود در امر آموزش بوده که می توان با بکارگیری تجهیزات نوین آموزشی در راستای پرورش و ارتقاء استعدادهای فکری قدم برداشت که باید در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم مدارس استان را به این سطح برسانیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در این مدارس، فرایندهای یادگیری، یاددهی تقویت شده و محیط تعاملی یکپارچه برای ارتقای مهارت‌های کلیدی دانش‌آموزان در عصر دانایی محور فراهم شده و زمینه‌ای فراهم می‌شود تا شاهد رشد و ارتقای آموزشی در آنها باشیم.

سپهری با اشاره به اقدامات انجام شده در استان درزمینه هوشمندسازی مدارس تصریح کرد: استان اردبیل نیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری موجود اقدامات موثری در حوزه آموزش انجام داده است.

وی گفت: تجهیز 2 هزار و 78 باب مدرسه و یک هزار و 325 کلاس هوشمند از مهمترین اقدامات حوزه هوشمندسازی استان بوده که از بین این مدارس 2 باب از مدارس دولتی استان برای نخستین بار به امکانات مدرسه هوشمند پیشرفته مجهز شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.