مستند «مردی با جین آبی» با عنوان و موضوعی که دارد برای مخاطب حس کنجکاوی ایجاد می‌کند.

محمد خسروی‌وفا رئیس فدراسیون معلولین و جانبازان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مستند «مردی با جین آبی» گفت: در این مستند به ابعاد زندگی اداری من پرداخته شده است، کارگردان زحمت بسیاری کشید و از وی تشکر می‌کنم که نمره پایین ما را بالا نشان داده است.

وی در خصوص نام مستند عنوان کرد: این نام به ظرافت کارگردان بر‌می‌گردد اما من معمولاً لباس آبی می‌پوشم و در بیشتر فیلم لباس آبی به تن داشتم، همچنین در دو تیم استقلال و پرسپولیس حضور داشتم، نام فیلم برای مخاطب کنجکاوی ایجاد می‌کند.

وی افزود: زمانی که راجع‌به شهید محمود رفیعی و دیگر شهدا صحبت شد، احساساتی شدم و به آن فضا برگشتم.

خسروی وفا اظهار داشت: از ساخت مستند برای خودم حس خوبی ندارم چرا که به زندگی افراد دیگر که ویژگی‌های خاص‌تری نسبت به من داشتند می‌توان بپرداخت.

وی در خصوص 30 سال رئیس فدراسیون ماندن خود گفت: سعی کردم جهت فدراسیون معلولین و جانبازان را به سمت فضای سیاسی و شخصی نبرم و 30 سال رئیس فدراسیون بودن هم ضامن خوبی نخواهد بود چرا که اگر مدیری 3 ماه یا 30 سال نتوانست خوب کار کند باید بر کنار شود.

وی خاطرنشان کرد: توانمندی معلولین (پارالمپیک) خیلی بیشتر از این‌هاست، باید به این توانمندی بیشتر پرداخته شود تا امید و اعتماد به نفس افراد سالم بیشتر شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار