سردار جزایری گفت: آمریکایی‌ها بدلیل ناکامی در مهار تحولات منطقه راهبردی خاورمیانه و سقوط دیکتاتورهای حاکم بر کشورهایی که نقش حیاط خلوت کاخ سفید و رژيم صهیونیستی را ایفا می‌کردند در پی یافتن راههای فرار روبه جلو هستند.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری افزود: علاوه براین ظهور و بروز اعتراضات در درون ایالات متحده آمریکا و ادامه جنبش تسخیر وال استریت و فریادهای اعتراضی علیه نظام سرمایه‌داری غربی- صهیونیستی ،کاخ سفید و حاکمان بی لیاقت آن را مجبور ساخته‌است تا با بزرگ جلوه دادن دشمن بیرونی و به طور مشخص جهان اسلام و ملت مسلمان ایران و سرمایه‌گذاری روی پروژه‌هایی مانند اسلام ستیزی و ایران هراسی منشاء مشکلات داخلی این کشور را در خارج آمریکا تعریف کنند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، اهداف تهدیدات رو به تزاید آمریکایی‌ها علیه انقلاب و نظام اسلامی را تلاشی ناکام برای مرعوب ساختن ملت ایران دانست و تاکید کرد: یارگیری و افزودن پیاده نظام‌های جدید از کشورهای اروپایی و همسو با سیاست‌های نظام سلطه در جبهه ضد ایران توسط آمریکایی‌‌ها و لابی صهیونیستی و تصویب و اعمال تحریم‌های متنوع برای فشار مضاعف به ایران- آنهم در شرایطی که مردم ما خود را برای حضور حماسی در انتخابات مجلس آماده می‌سازند- هیچگاه قادر نخواهد بود خواب‌های آشفته کاخ سفید و دشمنان جمهوری اسلامی را به واقعیت تبدیل کند.
سردار جزایری تصریح کرد: ملت ما بیش از 33 سال است که پنجه در پنجه آمریکا و استکبار جهانی انداخته است و با وجود مواجه شدن با نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف و مستمر از تهاجم نظامی گرفته تا تحریم‌های اقتصادی و فشارهای سیاسی و بین المللی هرگز در برابر قدرت‌های سلطه‌گر کوتاه نیامده است.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ایران راه خود را می‌رود و به عنوان یک قدرت بزرگ وقعی به تهدیدات نمی نهد و این حقیقتی است که غربی‌ها برغم باور در تلاش هستند تا مانع آن شوند.
رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به اینکه در دوران سقوط قدرت‌های آمریکایی‌ و اروپایی هستیم اظهار داشت: آنها می‌خواهند افکار عمومی را به گونه‌ای به انحراف بکشند تا این واقعیت که غرب و لیبرال دموکراسی در سراشیبی سقوط و انحطاط قرار گرفته است را کسی نبیند، لذا تلاش دارند تا توجه مردم را به سمت موضوعات دیگر بکشانند.
سردار جزایری در پايان با مقایسه وضعیت ملت ایران و دشمنان انقلاب و نظام در این نبرد دائمی و موقعیتی که در آن قرار دارند تصریح کرد: دشمنان سالها در مورد جمهوری اسلامی ایران از واژه براندازی استفاده کرده‌اند تا نظام ما را سست جلوه بدهند در حالیکه اینک آنها هستند که در روند بر اندازی قرار گرفته‌اند و بالعکس ایران و سایر نهضت‌های اسلامی در حال گفتمان سازی جدید برای دنیای معاصر هستند.
وی افزود: مواضع پدافندی آمریکا و صهیونیست ها روز به روز دچار رخنه می شود و دست و پا زدن های آن ها برای ترمیم این رخنه هاست./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار