رئیس هیئت دوچرخه سواری استان تهران گفت: همایشی به منظور کسب لوح ارتقاء دوچرخه سواران در تهران برگزار خواهیم کرد.

امید سراجی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: من از شاگردان سرمربی فقید تیم ملی بودم وی مربی دوست داشتنی بود بسیار متاثر شدم اما عمر دست خداست .
 
وی افزود: در جلسه ای که با شهرداری تهران و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون دوچرخه سواری داشتیم پروژه‌ای به نام مالکلین پورآل را 16 بهمن راه اندازی خواهیم کرد.
 
سراجی در ادامه تصریح کرد:در این امر کوکسن رئیس اتحادیه دوچرخه سواری uci را دعوت خواهیم کد و در کنار این اتفاق چند ارگان مانند استانداری، وزارت امور خارجه، پلیس راهور و وزارت کشور و شهرداری تهران شرکت می کنند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد:این برنامه را به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد رویداد بزرگ دوچرخه سواری بین‌المللی را راه‌اندازی خواهیم کرد و در برنامه تقویم کنفدراسیون آسیا acc برای اولین بار ثبت خواهد شد.
 
سراجی در ادامه تاکید کرد: محل برگزاری این همایش درب شرقی دانشگاه تهران در خیابان طالقانی تا مفتح شمالی به سمت شیرودی است.
 
وی در خصوص هدف از برگزاری این همایش یادآور شد: در سال 2017 به کشورهایی که در زمینه دوچرخه سواری فعالیت می کنند لوح‌هایی اهدا می‌شود و این طرح را به منظور گرفتن این لوح برگزار می کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار