فرماندار همدان گفت: امسال بودجه این شهرستان نسبت به سال های گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان همدان  با اشاره به اینکه  در سال های گذشته با توجه به فشار شهرستان ها مبنی بر متمرکز بودن امکانات در مرکز استان بیشترین اعتبارات به شهرستان ها تعلق می گرفت افزود: امسال برخلاف سال های گذشته اعتبارات 20 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت:امیدواریم که در جهت رشد و ترقی شهرستان گام های نتیجه بخشی  برداشته شود وادامه داد: اعتبارات امسال استان 31میلیارد و 951 میلیون تومان است که از این مقدار 10میلیارد و 235 میلیون تومان آن از محل اعتبارات ماده 180 است.

فرماندار همدان خاطر نشان کرد: از اعتبارات تخصیصی به شهرستان همدان سهم حمل و نقل 4میلیارد و 300 میلیون تومان، ورزش 4میلیارد و 200 میلیون تومان، آموزش 3میلیارد و 800 میلیون تومان، فرهنگ و هنر 3میلیارد و 200میلیون تومان، بهسازی روستاها 2میلیارد تومان، جهادکشاورزی 2میلیارد تومان، صنعت و معدن 1میلیارد و 500 میلیون تومان و آب و فاضلاب 6میلیارد و 800 میلیون تومان است.

تعالی با بیان اینکه  دولت تدبیر وامید از ابتدای  کار خود با وجود کمبود بودجه با انضباط مالی خاصی کشور را اداره کرده است ادامه داد: دولت در چنین شرایطی اعتبارات بیشتر در زمینه طرح های عمرانی و صنعتی مد نظر قرارگرفته است.

فرماندار همدان ضمن در خواست از مسئولان ادارات برای پیگیری بودجه از اعتبارات ملی گفت: 80درصد اعتبارات در تهران و سازمان ها قرار دارد که مسئولان ادارات می توانند با رایزینی از این اعتبارات استفاده کنند.

وی در پایان اضافه کرد نظارت بر اجرای پروژه ها در جهت ارتقای کیفی پروژه ها باید بطور جدی انجام شود و تهیه گزارش از مراحل اجرای کار نیزضروری است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همدان ، شورا ، بودجه ، افزایش ، عنوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.