فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران گفت:نيروی دريایی از سطح فناوری بالايی برخوردار است که امیدواریم با همکاری دانشگاه آزاد قزوین از علم و دانش پژوهشگران این دانشگاه در نيروی دريايی استفاده نماييم.

امير سياری :فناوری‌های نيروی دريايی هميشه بروز استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،امير دريادار حبيب‌الله سياری فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران ضمن بازدید از دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوين در جمع پژوهشگران،هدف از اين بازديد را ارتباط بين اين دانشگاه و نيروی دريایی عنوان کرد و افزود:به عنوان يك ايرانی افتخار می‌کنم كه چنين دانشجوهايی داريم .

وی با تبريك موفقيت‌ها و مقام‌های جهاني كسب شده توسط پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی قزوين ،گفت: قبلا اخباری مبنی بر موفقيت‌های  دانشگاه آزاد اسلامی قزوين شنيده بودم و امروز بابت دستاوردها و تلاش این دانشجويان تبريك مي‌گويم.

دكتر سياری با بيان اينكه اين توانمندی‌ها در كشور قابل تقدير است ،اضافه کرد :علاقه‌مندی دانشجويان بالا و خوشبختانه اقدامات مناسبی هم در اين زمينه انجام شده است كه اميدواريم مورد حمايت همه جانبه  همه مسئولان كشور قرار بگيرد و اين فكر و خلاقيت پژوهشگران موجب توسعه كشور شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با بیان اینکه نيروی دريايی ،نيروی تجهيزات محور است ،خاطر نشان کرد: نيروی دريایی با فناوری‌های هميشه بروز از سطح بالایی برخوردار است ،یادآور شد: اگر از تجهيزات مناسب برخوردار نباشيم نمی‌توانيم در زير درياها قرار بگيريم و انجام وظيفه كنيم.

دكتر سياری ادامه داد: اميدواريم اين سفر بابی باشد تا از علم و دانش دانشگاه در نيروی دريايی استفاده نماييم.

امير دكتر سياری گفت : ما اين آمادگي را داريم كه پژوهشگران از امكانات آموزشی نيروی دريايی بازديد تا با دريا بيشتر آشنا شوند که با آشنايي بيشتر بهتر بتوان از علم و دانش آنها استفاده نماييم./ف

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کليک کنيد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.