انتخابات شورای دانش آموزی در 450 مدرسه آمل برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدير آموزش و پرورش آمل گفت: دانش آموزان آملي همچون دانش آموزان سراسر كشور در هجدهمين دوره انتخابات شوراهاي دانش آموزي مدارس شركت كردند.

محمدنسب با بيان اينكه شركت در انتخابات دانش آموزي مدارس مقدمه اي براي حضور در انتخابات كشور است افزود: دانش آموزان، تصميم گيري براي انتخاب اصلح را از دوران نوجواني فرا ميگيرند و با تجربه اي كه خواهند داشت، با شعور بيشتري در انتخاباتي همچون مجلس شوراي اسلامي حضور خواهند داشت. مدير آموزش و پرورش آمل با اشاره به حضور دانش آموزان همه مقاطع تحصيلي در انتخابات شوراهاي دانش آموزي اظهار داشت: دانش آموزان پايه اول از مقطع ابتدايي در اين انتخابات شركت نمي كنند.

وی به اهميت انتخابات شوراهاي دانش آموزي اشاراتي داشت و افزود: مشاركت دانش آموزان در امور مدرسه از نكات بارزي است كه مبين جمهوريت كشور اسلامي ما مي باشد.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر به چنین مشارکت‌هایی در تقویت و توانمندسازی نظام آموزشی و تربیتی نیازمند هستیم، تصریح کرد: قطعاً این حرکت‌ها می‌تواند زمینه تعالی و رشد همه‌جانبه را در پیشبرد بهتر امور به انجام برساند.

مدير آموزش و پرورش آمل گفت: دانش‌آموزان به‌عنوان نسل آینده قطعاً می‌توانند با ایده‌ها و تفکرات خلاقانه خود در این عرصه بهتر حضور پیدا کرده و زمینه حرکتی مؤثر را فراهم آورند.

محمد نسب یادآورشد: انتخابات شورای دانش آموزی در 450 مدرسه و با مشارکت بیش از 52 هزار دانش آموز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.