رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: تمام برنامه‌ها را برای برگزاری باشکوه دربی 81 را طی جلسات متعدد با عوامل اجرایی تدوین و تنظیم کردیم.

تمهیدات لازم برای برگزاری  باشکوه دربی در نظر گرفتیمغلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: طبق برنامه درب ورزشگاه آزادی ساعت 10 باز می‌شود همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا تماشاگران شهرستانی با همت شهرداری منطقه 22محل اسکان داشته باشند.
 
بهروان درباره فروش بلیت الکترونیکی عنوان کرد: برای طبقات اول و دون بلیت الکترونیکی فروخته می شود اما برای شهرستانی‌ها هم کارتهایی در نظر گرفته شده تا در روز بازی از کیوسک‌ها دریافت کنند.
 
وی تصریح کرد: همچنین آمبولانس‌ها از صبح بازگشایی ورزشگاه آزادی در محل‌های مشخص حضور دارند، با توجه به هفته نیروی انتظامی مراسم فرهنگی برای تجلیل از دو جانباز جنگ برگزار می‌شود همچنین بازی هنرمندان در دو نیمه 15 دقیقه ای برگزار می شود.
 
وی در مورد اینکه برای مرحوم هادی نوروزی مراسمی در نظر گرفتند یا نه، تصریح کرد: ما مراسم خاصی نداریم اما به مناسبت ایام سوگواری امام حسین مداحی داریم همچنین تیم پرسپولیس قرار است در این بازی یکدست مشکی پوش باشد هفته یازدهم هم به عنوان بزرگداشت شهید فهمیده در روز جوان برگزار می شود.
 
وی در مورد اینکه تاکنون چند بلیت الکترونیکی فروخته شده است، بیان کرد: من آمار فروش بلیت الکترونیکی تاکنون ندارم و شرکت  نوین متولی این بلیت ها اطلاع دارد، به هر حال با تمهیدات در نظر گفته به دنبال این هستیم که بازار سیاه به وجود نیاید.
 
وی در مورد دربی سرخابی ها گفت:با توجه به نتایج خوب دو تا تیم در هفته های اخیر قابل پیش بینی است که استقبال خوبی از این بازی شود به طور حتم دو تیم هجومی بازی می کنند به هر حال دو تیم بدون در نظر گرفتن نتیجه باید بازی خوبی ارائه دهند تا تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند.
 
بهروان در مورد تعداد تماشاگران دو تیم گفت: در قانون پیش بینی شده است که سکوهای ورزشگاه آزادی بین هواداران دو تیم تقسیم شود و میزبانی و مهمانی در این بازی مطرح نیست.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دربی 81 در روز شروع و تمام می شود براین اساس تردد هواداران سخت می شود اما مترو و اتوبوسرانی تمهیداتی جهت سهولت رفت و آمد هواداران در نظر گرفتند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

برچسب ها: بهروان ، دربی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار