دکتر غلامرضا نوروزی به مدت چهار سال به عنوان یازدهمین ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب شد.

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی صبح امروز (چهارشنبه 6 آبان ماه) در محل آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک برگزار شد و طی آن دکتر غلامرضا نوروزی با کسب29 رای از 40 رای به مدت چهار سال (1394-1398) به ریاست این فدراسیون منصوب شد.

دکتر علیرضا اسدی، دکتر لطفعلی پورکاظمی(رییس پیشیشن این فدراسیون)، دکتر خشایار ثابتی، دکتر توحید سیف برقی،دکتر هوشنگ اسماعیلی پیش از آغاز مجمع انصراف خود را اعلام کردند و دکتر احمد فائقی، دکتر رامین کردی، دکتر یوسف مقدس تبریزی، دکتر سید رضا میرابوطالب و دکتر دکتر امیر حسین براتی جزو کاندیدای غایبین در مجممع بودند،که بصورت رسمی انصراف خود را اعلام نکردند.

دکتر غلامرضا نوروزی ( رییس کمیته پزشکی فدراسیون والیبال،دبیر سابق فدراسیون پزشکی ورزشی) ،دکتر محمد حسین ذوعلم، دکتر محسن سلمان نژاد، دکتر احمد هاشمیان( رييس پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی، رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال) ، دکتر ابراهیم خادم و داوود رضا شفاعت کاندیداهای ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی بودند که برای کسب این سمت در رای شرکت کردند

نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش بدلیل کسالت در این مجمع حضور نداشت و عبدالحمید احمدی بعنوان نماینده وزارت ورزش و ریاست مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی را بر عهده داشت. حمید سوریان، کیمیا علیزاده و شهرام محمودی

بعنوان نماینده ورزشکاران در این مجمع حضور داشتند.

باوجودیکه باید 44 رای در صندوق می بود،اما 41 برگه رای در صندوق موجود بود که از این تعداد20 رای را دکتر غلامرضا نوروزی و14 رای را دکتر ابراهیم خادم و 6رای را دکتر احمد هاشمیان و یک رای را دکتر داوود شفاعت کسب کردند.

با توجه به اینکه کاندیدای منتخب باید نصف بعلاوه یک رای را برای کسب مقام ریاست کسب کند،به همین منظور انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.تا بین دکتر غلامرضا نوروزی و دکتر امیر خادم رای گیری مجدد شود.

در مرحله دوم 40 رای را در صندوق داشتیم، رییس هیات پزشکی ورزشی استان خراسان جنوبی بدلیل کار شخصی مجمع را ترک کردند و رای ندارند.

دکتر غلامرضا نوروزی با کسب 29رای از 40 رای از رقیب خود دکتر ابراهیم خادم پیشی گرفت و سکان ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی را برای مدت چهار سال عهده دار شد.

گفتنی است : از سال 89 تا 93 ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی بر عهده دکتر لطفعلی پورکاظمی بود و پس از آن به مدت یک سال اداره فدراسیون به شکل سرپرستی توسط دکتر علیرضا اسدی آبان 93 تا اردیبهشت 94 و همچنین دکتر محمد تقی خانی اردیبهشت 94-تا مهر94 اداره شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار