برومند:

دربی جذابیت‌های گذشته را ندارد/ امیدوارم استقلال برنده شود

دروازه‌بان سابق تیم استقلال گفت: به طور کلی دربی‌های چند سال اخیر جذابیت قبل را نداشته اما فکر می‌کنم دربی 81 بازی قشنگی از آب در آید.

دربی جذابیت‌های گذشته را ندارد/ امیدوارم استقلال برنده شودپرویز برومند در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی 81 اظهار کرد: به نظر من دو تیم استقلال و پرسپولیس در مقابل حریفان خود توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و امیدوارم با توجه به این شرایط شاهد یک دربی خوب و پر گل باشیم.

وی ادامه داد: به  نظر من استقلال از لحاظ روانی و روحی در شرایط مناسب‌تری قرار دارد چرا  که در صدر  جدول قرار دارد و اختلاف زیادی با تیم‌های دیگر دارد. پرسپولیس نیز بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و فکر می‌کنم روز جمعه بازی قشنگی از آب در بیاید.

برومند در خصوص پیش بینی نتیجه دربی  گفت: پیش بینی نتیجه دربی خیلی سخت است اما امیدوارم استقلال برنده میدان شود.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی خوب و به دور از هیاهو، جذاب، دیدنی و تماشاگر را نظاره گر باشیم و امیدوار هستم که استقلال بازی را به نفع خود به اتمام برساند.

دروازه بان سابق استقلال در خصوص اینکه بهتر است جوانان یا با تجربه در دربی حضور داشته باشند عنوان کرد: فکر می‌کنم با تجربه‌ترها در دربی بهتر جواب دهند چرا که در این بازی تجربه ارجعیت دارد بر بازیکن جوان و بی تجربه و نکته قابل توجه این است که دربی بازی سنگینی است و باید همه جوانب در نظر گرفته شود.

برومند بیان کرد: البته باید بگویم طی چندین سال اخیر دربی‌ها  جذابیت خود را از دست داده و همانند گذشته جذابیتی ندارد اما امیدوارم طبق سنوات گذشته و با توجه به اینکه دربی یک بازی سخت است بازی  خوبی را  نظاره گر باشیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

برچسب ها: دربی ، برومند ، جذابیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار